نظری: من و امیر یک اختلاف نظر کوچک داشتیم/افتخاری: اگر درگیری فیزیکی باشد هر ۲ اخراج می شوند

۱۱اردیبهشت،

دروازه بان تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد شایعه درگیری اش با امیر فراش گفت: درگیری با امیر فراش را تکذیب می کنم چرا که این موضوع یک اختلاف نظر کوچک است.

مصطفی نظری در گفتگوی با اختصاصی با باشگاه خبرنگاران گفت: ما در تمرین یک اختلاف نظر کوچک داشتیم که البته امیر فراش تمرین را ترک کرد و در این شرایط هم خسوس به من گفت که روز شنبه مشکل شما را در جلسه ای حل می کنم.

وی ادامه داد: برخی رسانه ها اختلاف نظر کوچک ما را در تمرین، یک درگیری بزرگ جلوه دادند و اخراجی هم در کار نبود چرا که خسوس فقط از من خواست تا جلسه شنبه که مشکل مرا حل می کند، صبر کنم چون فراش در تمرین حضور ندارد و من هم روز شنبه به تمرین می آیم.

نظری در پایان گفت: از اینگونه اختلاف نظرها در تمرینات وجود دارد اما نمی دانم چرا بعضی ها دوست دارند اسم درگیری روی آن بگذارند و برای فوتسال حاشیه سازی کنند.

افتخاری: اگر درگیری فیزیکی باشد هر ۲ اخراج می شوند

سرپرست کمیته فوتسال کشورمان اظهار داشت: اگر درگیری نظری و فراش فیزیکی باشد هر دو اخراج می شوند. زیرا گزارشی مبنی بر اینکه درگیری بر سر مسائل فنی بوده به دست ما رسیده است و چیز دیگری عنوان نشده است.

افتخاری خاطرنشان کرد: در تمام اردوهای تیم ملی این مسائل وجود دارد اما باید بگویم که این مشکل بزرگ نمایی شده زیرا درگیری فنی همه جا وجود دارد./مح

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.