نظر‌ وزیر درباره‌ اختلاس در‌ آموزش و پرورش

حمید رضا حاجی‌بابایی، وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» با تأکید بر اینکه تمام تلاش‌ها در این وزارتخانه برای اجرای تحول بنیادین آموزش و پرورش بوده است، اظهار داشت: دغدغه‌ها در این وزارتخانه آموزشی است.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا با موارد اختلاس در آموزش و پرورش مواجه شده است؟»، گفت: اشتباه موردی و جزئی داریم ولی آموزش و پرورش ختلاسی ندارد.

* تولید داخلی در آموزش و پرورش حرف اول را باید بزند/ ابلاغ بخشنامه

 حاجی‌‌بابایی درباره برنامه‌های آموزش و پرورش در خصوص شعار امسال که «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» است، نیز بیان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی درباره شعار امسال انجام شد و بخشنامه‌ای نیز به مدارس ابلاغ کردیم.

وی ادامه داد: برخی امکانات و وسایل برای مدارس شاید تولید داخل نداشته باشد اما تولیدات داخلی حرف اول ما را می‌زند و به این سمت حرکت کردیم.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «چرا در یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش با لباس ورزشی با مارک خارجی حضور یافته بود؟»، گفت: این ماجرا برای چند ما پیش بود و قصد استفاده از لباسی با مارک خارجی نبود بلکه به برنامه‌ای رفتیم و در آنجا لباس ورزشی دادند که بپوشیم؛ البته باید مراقبت کنیم و از آن زمان به بعد توجه بسیاری دارم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.