نظر آمریکایی ها دربارهٔ مسابقه کشتی با ایران

۰۳م اسفند ،

دیدار ایران – آمریکا سرشار از رفتارهای جوانمردانه بود/ تجلیل از رفتار خوب ایرانی‌ها

ممتازنیوز: پایگاه اینترنتی فدراسیون کشتی آمریکا رفتار کشتی گیران ایرانی را در رویارویی با کشتی گیران این کشور ستود و آن را سرشار از رفتارهای جوانمردانه توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم کشتی آزاد ایران روز پنج شنبه در اولین روز رقابت‌های جام جهانی با نتیجه ۶ بر یک از سد تیم آمریکا گذشت. ایران امروز جمعه در دیدار پایانی این مسابقات با روسیه رو به رو می‌شود.

سایت فدراسیون کشتی آمریکا به ارائه یک گزارش کلی از روز اول مسابقات پرداخت. “زکی جونز”، سرمربی تیم ملی آمریکا، در گفتگو با این پایگاه اینترنتی در خصوص بازی با ایران گفت: تیم ما آغاز خوبی مقابل گرجستان و ژاپن داشت. البته جلوی گرجستان چندان آتشین ظاهر نشدیم اما در دیدار با ژاپن جبران کردیم. ایران تیمی قدرتمندی است ضمن اینکه ما هم همزمان عملکرد خوبی مقابل این تیم نداشتیم. روز جمعه دو مسابقه باید انجام دهیم که در حال حاضر اولویت ما برگزاری خوب این دو دیدار محسوب می‌شود.

سایت فدراسیون کشتی آمریکا در بخشی دیگر از گزارش خود آورده است: در طول برگزاری دیدار تیم‌های ایران و آمریکا، رفتارهای جوانمردانه عالی از سوی ورزشکاران و هواداران را شاهد بودیم. در آنجا نشانه‌های فراوانی از احترام متقابل بین کشتی‌گیران ایرانی و آمریکایی به چشم می‌خورد. کشتی‌گیران به هم دست می‌دادند و یکدیگر را در آغوش می‌کشیدند. جمعیت حاضر در سالن هم مدام تشویق می‌کردند و در مجموع سرشار از شور و اشتیاق بودند.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.