نظر جالب قلعه نویی دربارهٔ فروش جواد نکونام

۱۱م دیماه ،

خبرآنلاین: سرمربی استقلال بعد از برد برابر سایپا و تداوم صدرنشینی تیمش در جمع خبرنگاران با تبریک سال نوی میلادی به هموطنان ارمنی و مسیحی مان ، دربارهٔ بازی گفت:« این یکی از بازی های خوب لیگ بود . به مجتبی تقوی هم برای تیم خوبش تبریک می گویم . ولی از بعضی بازیکنانم راضی نیستم . من تا دقیقه ۹۰ استرس داشتم که نکند نتیجه برگردد . وقتی یک تیم ۶ موقعیت تک به تک را از دست می دهد ، فشار بسیاری را به مربیان تیمش وارد می کند.»

او همچنین از شرایط مالی تیمش نالید و گفت صدای بازیکنان تیم در آمده است ؛« ما تا ۱۱ صبح حتی هتل نداشتیم. اگر دفتر وزارت برای من هتل نمی گرفت ، هتل هم نداشتیم. منتظرم علی فتح الله زاده از سفر برگردد تا همراه او با هیات مدیره حرف بزنیم. وزیر باید فکری برای ما بکند. ما نماینده ایران و وزارت ورزش در آسیا هستیم . »

قلعه نویی در مورد پیشنهاد اوساسونا به نکونام هم گفت:« بسیار خوشحالم و به مجموعه استقلال تبریک می‌گویم اول فصل که نکونام را خریدیم بسیار انتقاد شد. لالیگا الان بازیکن ما را می‌خواهد معلوم شد نگاه خوبی دارند. روزی که نکونام را آوردم وزنه بزرگ تیم بود. بعضی با قلعه‌نویی مخالف بودند و می‌خواستند من را بزنند نه جواد را. خوشحالم که جواد را دوباره خواستند و مشخص است که رو به رشد هستیم. سه مورد است که دنبالش هستیم. احساس بازیکن،منافع باشگاه و شرایط منافع باشگاه مهم است اما درخواست رسمی هنوز به دست ما نیامده است.»


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.