نظر جامعتین در تعیین گزینه نهایی ائتلاف پیشرفت تاثیر دارد

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: بدون تردید نظر جامعتین (جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز) در تعیین تکلیف گزینه نهایی ائتلاف پیشرفت تاثیر اساسی دارد.

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ دکتر علی اکبر ولایتی در حاشیه همایش “بیداری اسلامی؛ افق‌های آینده و انتخابات۹۲” در زمینه تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری افزود: مطابق قانون از روزی که نامزدها مجاز به تبلیغات می باشند، تبلیغات را آغاز می کنیم و با توجه به فرصتی که رسانه ملی در اختیار نامزدها قرار دادند فرصت کافی برای تبلیغات وجود دارد و نیازی به هزینه های بسیاری نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال انصراف شما از نامزدی ریاست جمهوری وجود دارد، گفت: به هیچ وجه این امکان وجود ندارد و ان شاءالله تا آخر و منتظر آرای ملت هستم.

عضو ائتلاف پیشرفت افزود: هرکسی که در انتخابات پیروز شود مسلما حمایت اکثریت ملت را خواهد داشت و مردم به سابقه و برنامه های اشخاص نگاه و در کنار آن نیز به شخصیت اشخاص توجه می کنند و همچنین از توانایی اشخاص در حل مشکلات ارزیابی های لازم را انجام می دهند.

وی در پاسخ به پرسشی دربارهٔ تعطیلی ستاد ائتلاف پیشرفت گفت: ما سه نفر همچنان به فعالیت های خود ادامه می دهیم.

ولایتی در پاسخ به این پرسش که آیا در ائتلاف پیشرف با سه نامزد در انتخابات ریاست جمهوری حضور خواهید یافت؟ افزود: همچنان در کنار بقیه برادران فعالیت خواهم کرد تا زمانی که به توافق برسیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش که آیا به نفع کسی کناره گیری می کنید؟، گفت: به هیچ وجه؛ ما هر سه نفر (حداد عادل، قالیباف و ولایتی) تا آخر ادامه می دهیم و در نهایت تصمیم خواهیم گرفت که چه کسی باید به صحنه انتخابات به عنوان نامزد نهایی وارد شود.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.