نظر حامد بهداد درباره زلزله آذربایجان

حامد بهداد هنرمندی که می‌ خواهد با نشاندن لبخند بر روی لبان تاریخ ایران، صلح و عشق ادامه پیدا کند.

به گزارش بی باک، حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص ستاد حمایت سینماگران از زلزله زدگان آذری گفت: کمک به مردم زلزله زده وظیفه ای به دوش هنرمندان و مردم است و هنرمندان با مردم و افراد مصیبت زده هیچ تفاوتی ندارند.

وی افزود: حس همسایگی، صفا و صمیمیت از قدیم همراه ما بوده و زمانی که هیچ برجی وجود نداشته و همه با هم ارتباط داشته و سر سفره‌ کنار هم غذا می خوردند.

وی در این باره تصریح کرد: هر چند جامعه شهری فاصله ای بین ما انداخته ولی هنگام بروز چنین اتفاقاتی مردم حواسشان هست.

بهداد ادامه داد: من هم به واسطه شغلم با قرار گرفتن در کنار همکارانم هستم تا بتوانیم با هم در دل کودکی، امید و لبخندی بنشانیم.

وی اظهار داشت: به هر حال این ضایعه بلای طبیعی است و برای ما هم اتفاق خواهد افتاد و هرگز این را به پای گناه انسان نمی‌گذارم و کمک به این مردم حداقل کاری است که از دست ما ساخته است.

وی خطاب به مردم زلزله زده گفت: دوستشان داریم و در کنارشان خواهیم بود و با توجه به نگاه آن ها زنده هستیم و زمانی که این سرزمیمن یکی از فرزندانش را از دست می دهد تمام اعضای آن به درد می‌آید.

بهداد ادامه داد: این تاریخ پر از صلح و عشق باید ادامه پیدا کند و در کنار هم به دور از بخل، کینه و حسادت دست در دست هم می دهیم و به داد مردمی برسیم که دچار بلای طبیعی شده اند.
بهداد خاطرنشان کرد: از دیدن تصاویر و عکس ها و مواجه شدن هم وطنانم با این ضایعه بسیار متاثر و متاسفم.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.