نظر خانم بازیگر از ارتباط هایش با پسرانی جوان تر(+ عکس)

از زمانی که به یاد دارم همیشه من از دوست پسرهایم از نظر سنی بزرگتر بوده ام. معمولا من با هر شخصی که دوست می شدم او ۵ سال از من کوچکتر بود…

کیم کارداشیان این روزها رابطه ای جدید را با کین وست شروع کرده و بیشتر زمانش را در طول روز با معشوق جدیدش سپری می کند. کیم به برنامه تلویزیونی اوپرا وینفری رفته و در آنجا درمورد ارتباط جدیدش صحبت کرده است.

کیم گفت: از زمانی که به یاد دارم همیشه من از دوست پسرهایم از نظر سنی بزرگتر بوده ام. معمولا من با هر شخصی که دوست می شدم او ۵ سال از من کوچکتر بود. مثلا همسر سابقم کریس که بعد از مدتی از یکدیگر جدا شدیم. او ۲۵ساله بود اما من ۳۰سال سن داشتم.

کیم اضافه کرد: الان شرایط خیلی فرق کرده است چرا که کین وست، از من ۵سال بزرگتر است و تازه میفهمم شرایط خیلی متفاوت است زمانی که شما باشخصی بزرگتر از خود در ارتباط هستید. من به وضوح احساس میکنم که در کنار او در حال رشد هستم. واقعا شرایط فعلی خیلی خوب است و دوست دارم که یک زندگی جدید را شروع کنم.

سیمرغ

طبقه بندی: اخبار سینما هالیوود   |   تعداد بازدید: ۱۳۵ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , jazab, بازیگر, عکس کیم کارداشیان, پسرانی جوان, پسرانی جوان تر, کیم کارداشیان, کیم کارداشیان ۲۰۱۲, کیم کارداشیان جدید


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.