نظر رویانیان در مورد لقب شوالیه فتح‌الله‌زاده

۰۶م آذر ،

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قطعاً دعای ۷۰ میلیون ایرانی بدرقه راه علی کریمی برای انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن آسیاست.

محمد رویانیان در خصوص سفر علی کریمی به مالزی برای حضور در جمع بهترین‌های آسیا، اظهار داشت: ‌از وقتی که خبر حضور کریمی در بین ۳ بازیکن برتر آسیا را شنیدیم، همه پرسپولیسی ها به خود می بالند که این بازیکن خوش تکنیک و خوب را در اختیار داریم.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از  فارس، وی افزود: به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای علی کریمی و همه کاندیداهای ایران در مراسم معرفی بهترین های آسیا آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم حق کریمی را به او بدهند.

رویانیان ادامه داد: کریمی بداند دعای ۷۰ میلیون ایرانی و حتی هواداران استقلال در ایام عزاداری و سوگواری آقا اباعبدالله‌ الحسین پشت سر او خواهد بود تا انشاءالله بتواند برای دومین بار جزو بهترین‌های آسیا باشد.

وی خاطرنشان کرد: قطعا باشگاه پرسپولیس لحظه به لحظه پیگیر مراسم انتخاب بهترین بازیکن آسیا خواهد بود تا هواداران فهیم فوتبال کشورمان را از این اتفاق بزرگ باخبر کند. امیدوارم که کریمی بتواند با شایستگی‌هایی که دارد این افتخار را برای کشور عزیزمان و شادی دل مردم به ارمغان بیاورد. من از رسانه‌ها می‌خواهم تا مثل همیشه یار و یاور کریمی در این بین باشند.

رویانیان در خصوص صحبت‌های اخیر در مورد لقب شوالیه فتح‌الله‌زاده نیز گفت: بحث خاصی نبود. بالاخره گرفتن یک پست بین‌المللی توسط فتح‌الله‌زاده یک برند برای فوتبال کشورمان و باشگاه بزرگ استقلال است. من همیشه گفته‌ام هر وقت استقلال و پرسپولیس قوی باشند، فوتبال ما قوی می‌شود. فتح‌الله‌زاده در فوتبال ما یکی است و با سعی و تلاشی که دارد یکی از بهترین مدیران فوتبال ما است. من برای او همیشه آرزوی موفقیت دارم.

رویانیان در پایان در خصوص برنامه‌های باشگاه پرسپولیس برای کریمی خاطرنشان کرد: انشاءالله اگر علی‌ آقا دست پر به ایران برگردد برای ایشان برنامه مفصلی داریم. البته اگر او خدای ناکرده جزو بهترین آسیا هم نشد، باز هم هیچ چیزی از ارزش کریمی که در بین ۳ نامزد برتر بازیکن آسیا بود، کم نمی‌شود، چون او ارزش بسیاری برای فوتبال ایران دارد.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۹۸ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: دوشنبه ۶ آذر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , رویانیان, فتح‌الله‌زاده


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.