نظر فاکائو در مورد بهترین بازیکن سال فیفا

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

مهاجم پیشین اتلتیکومادرید ستاره پرتغالی رئال‌مادرید را کمی بهتر از لیونل مسی می‌داند

بهترین بازیکن سال فیفا در تاریخ  ۱۳ ژانویه ۲۰۲۴ در مراسمی در زوریخ سوئیس، مقر فیفا معرفی خواهد شد و یکی از ۳ کاندیدای نهایی یعنی لیونل مسی آرژانتینی، کریستیانو رونالدو پرتغالی و فرانک ریبری فرانسوی این عنوان را از آن خود خواهد کرد. به اعتقاد برخی کارشناسان این عنوان امسال برخلاف ۴ سال گذشته به رونالدو یا ریبری خواهد رسید.

رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی موناکو که بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۲۴ به مدت ۲ سال در لالیگا برای اتلتیکو مادرید مقابل بازیکنان بزرگی همچون مسی و رونالدو بازی کرده، با نظر کارشناسان موافق است.

فالکائو در خصوص مقایسه ۲ بازیکن بزرگ دنیای فوتبال به روزنامه «El Tiempo» گفت: کریستیانو رونالدو و لیونل مسی ۲ تن از برجسته‌ترین فوتبالیست‌های حال حاضر فوتبال جهان هستند ولی به نظر من ستاره پرتغالی رئال‌مادرید کمی بهتر از همتای آرژانتینی‌اش است.

در حالی که اخیرا شایعه شده بود فالکائو۲۷ ساله با کلودیو رانیری، سرمربی موناکو مشکل دارد وی پس از سپری کردن مصدومیت جزیی که داشت پیش از تعطیلات نیم‌فصل به ترکیب سرخ و سفیدپوشان موناکو بازگشت.

 

 

فالکائو با تکذیب شایعه اختلافش با رانیری در این مورد گفت: مشکل جسمانی داشتم و بازی کردن برایم راحت نبود. اگر بازی می‌کردم به نوعی ریسک بود. در واقع مصدومیتی که داشتم جدی نبود ولی در صورت بازی کردن ممکن بود تبدیل به مشکلی جدی‌تر شود.

تیم‌هایی همچون رئال‌مادرید و  منچستریونایتد علاقمند به خدمت گرفتن مهاجم گلزن موناکو هستند.

 

منبع : شهر خبر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.