نظر منصوریان درخصوص ممنوعیت استقلال از جذب بازیکن

واکنش تند منصوریان به جریمه سنگین فیفا برای استقلال

جریمه سنگین فیفا برای استقلال

علیرضا منصوریان در گفتگویی درخصوص ممنوعیت استقلال از جذب بازیکن در تعطیلات زمستانی اظهار داشت: «دیشب متوجه شدم اتفاق عجیب و غریبی رخ داده است و ما را از گرفتن بازیکن محروم کرده اند و پنجره نقل و انتقالات فیفا روی ما بسته شده است. شب با مدیرعامل استقلال صحبت کردم.»وی ادامه داد: «ما ۵ پرونده در فیفا داریم. ساموئل، ردی، هلمکه؛ عادل شیحی و پروپیچ نفراتی می باشند که پرونده شان باز است. چرا این اتفاقات این روزها مرتب پشت سر هم می رسد؟ برای تیم های بزرگ یا کسر امتیاز هست یا مانع از نقل و انتقالات می شوند. شرایط سختی را می گذرانیم. دو، سه بازیکن خوب گرفتیم و انرژی خوبی به تیم منتقل شد. به زمین آمدیم و متوجه این اتفاق شدیم. ۵ سال است این بازیکنان در فیفا پرونده متعدد دارند. بسیار سرسری و راحت به قضایا نگاه می کنیم.»

منصوریان تصریح کرد: «چرا مسئولین این ۴ سال در این مدت یک بار نیامدند بنشینند به خودشان بگویند که با این روند به هواداران لطمه زده می شود. مدیران ۴ سال اخیر استقلال یک بار آستین بالا نزدند که قرارداد محکم حقوقی با بازیکنان امضا کنند. چرا این بازیکنان پس از رفتن، همه می توانند مدعی باشند و همه کارشان به دادگاه کشیده می گردد؟ باشگاه های در لیگ برتر داریم که بازیکن خارجی می گیرند اما هیچ پرونده ای در فیفا ندارند. همه مسائل را به فیفا و کنفدراسیون می دهند. ساموئل از چند سال پیش مطلب هنگفتی طلب دارد، هلمکه طلب دارد، ردی طلب دارد و شیحی هم طلب دارد. چرا در این ۴ سال کسی به این فکر نیفتاده که این مسائل ممکن است به استقلال لطمه بزند؟ چرا هوادار استقلال باید در فضای مظلومیت باقی بماند و چوب ندانم کاری را بخورد؟»

سرمربی استقلال در پایان تاکید کرد: «ما اگر از شیحی لطمه بخوریم به جرات می گویم نمی توانیم بگوییم افتخاری مقصر است. قبل از افتخاری، مدیران سابق استقلال و قسمت حقوقی استقلال همه چیز را می دانستند. ردی در راه است. ردی در راه است. مدیرعامل ما در این فضا عوض شد. افشارزاده رفت و افتخاری آمد. ما سال قبل هم این مشکلات را داشتیم و پشت گوش انداختیم. آرا از چند سال قبل صادر شده است و تعدد رای سبب شده این اتفاق رخ بدهد. صرفا شیحی نیست. در تهران با او توافق شده بود و به سبب پرداخت در زمان متفاوت توافق این اتفاق رخ داد. ۴ پرونده دیگر داریم.»

 

منبع: جام نیوز

باز نشر: خبرها ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.