نعمتی: مدال طلا را مدیون همسرم هستم

۱۳م اسفند ،

 به گزارش خبرگزاری فارس، زهرا نعمتی دارنده مدال طلای انفرادی و برنز تیمی تیر و کمان در پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن به همراه خانواده خود مهمان برنامه پشت صحنه از شبکه سوم سیما بود.

نعمتی در این برنامه بیان کرد: همیشه دوست داشتم که به همه ثابت کنم که خانم‌های ایرانی چیزی از بقیه کم ندارند و مدال طلای پارالمپیک را مدیون همسرم هستم.

وی که به همراه همسرش در این برنامه حاضر بود، افزود: دوست داشتم همسرم نیز در مسابقات پارالمپیک طلا بگیرد و پیش از آغاز مسابقات پیش‌بینی‌ام رسیدن همسرم به فینال مسابقات بود.

نعمتی ادامه داد: به نظرم تیراندازی خانم‌ها از آقایان بهتر است، رشته تیراندازی با کمان روح بسیار لطیفی می‌خواهد و در این رشته هر چقدر به آرامشتان اضافه کنید احساس بهتری خواهید داشت و می‌توانید راحت‌تر تیر بزنید و تیراندازی بهتری خواهید داشت و همه این عوامل سبب شد که هر روز بیشتر عاشق این رشته ورزشی شوم.

دارنده مدال طلای پارالمپیک لندن در رشته تیر و کمان اظهار داشت: در زندگی بیشترین کسی را که خیلی اذیت کردم آقای واعظی مربی‌ام بوده است.

نعمتی گفت: احساس می‌کنم در زندگی همه چیز دارم و هیچ کمبودی ندارم و به همین دلیل گزینه‌ای را نمی‌بینم که بخواهم مدالم را با آن عوض کنم اما دوست دارم همیشه در خانواده ما آرامش، شادی و خوشبختی وجود داشته باشد. همچنین قهرمان دوران کودکی‌ام خواهر بزرگ‌ترم بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.