نعمت‌الهی: عارفانه‌ها و عاشقانه‌هایم را به مردم هدیه می‌کنم/ اجرای کنسرت در فضای باز

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

در گفت و گو با هنرآنلاین مطرح شد:

خواننده جوان پاپ از برگزاری کنسرت خود در اواخر شهریور ماه خبر داد و گفت: این کنسرت از معدود کنسرت‌های این روزهای عرصه موسیقی است که در فضای باز برگزار می‌شود.

روزبه نعمت الهی؛ خواننده پاپ موسیقی در گفت‌و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: روز ۲۲ شهریور ماه روی سن فضای باز کاخ نیاوران می روم تا برای مردمی که مدتهاست انتظار کنسرت آلبوم های چهارگانه ام را می کشند اجرای برنامه داشته باشم.

خواننده “سرزمین مادری” گفت: در این کنسرت قطعاتی منتخب از آلبوم‌های سرزمین مادری، داروگ، هفته عاشقی و عموزنجیرباف را در حالی اجرا می کنم که مدتهاست در فضای باز اجرا نداشته ام. تعداد این قطعات ۱۶ قطعه است و تمرینات این کنسرت را از هفته آینده آغاز خواهیم کرد.

نعمت الهی در ادامه صحبتهای خود افزود: کنسرت روز ۲۲ شهریور که در ساعت ۲۱برگزار می گردد، قبل از اجرای مهرماه که همراه با ارکستر هند برگزار خواهد شد، آخرین کنسرت من و گروهم است در تابستان است. در کنسرتی که در ماه مهر برگزار می گردد با ارکستری از کشور هند روی سن می روم که به سبب نزدیکی و قرابت موسیقی من و موسیقی شرقی به چنین کاری اقدام کرده ام و از یک گروه هندی دعوت کرده ام تا به ایران بیاید و با هم به اجرای کنسرت بپردازیم.

وی ادامه داد: نهایت سعی خود را کرده ام که با توجه به اینکه این کنسرت در فضای باز برگزار می گردد، به لحاظ صدا و صدابرداری و نور مشکل نداشته باشیم. نوازنده های این اجرا نیز از بهترین نوازنده های عرصه موسیقی می باشند که با دقت و وسواس بسیار انتخاب شده اند.

روزبه نعمت الهی در پایان گفت: در این اجرا قرار است اتفاقات غیرمنتظره ای بیفتد که فعلا دربارهٔ آنها صحبتی نمی کنم و غیرمنتظره ها را به زمان خودشان موکول می کنم. فقط به همین جمله بسنده می کنم که در این کنسرت قرار است عاشقانه هایم را به مردم هدیه کنم.

کنسرت روز ۲۲ شهریور ماه روزبه نعمت الهی؛ در فضای باز کاخ نیاوران به رهبری محسن خلیلیان برگزار می گردد . وی در این کنسرت عارفانه ها و عاشقانه هایی که تا کنون در چهار آلبوم خود ساخته را برای مخاطبانش اجرا خواهد کرد.
 

پایان پیام/۴۳


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.