نعمت اسدالهی ˝الگوی خوش اخلاقی در تئاتر˝

شنبه ۲۰م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

یادداشت مسعود دلخواه به یاد و خاطره نعمت اسدالهی/

نعمت اسدالهی هنرمندی توانا، دانا و بسیار با سواد ودر عین حال انسانی بزرگوار و متواضع بود. اگر ذره ای از صداقت و صمیمیت و˝لبخند˝ و خوش اخلاقی اش را به ارث برده باشیم، او هنوز در ما زنده است و با ماست.

سرویس نمایش هنرآنلاین//مسعود دلخواه

چه سریع میگذرد! چه سریع میگذریم و چه سریع در گذشته میشویم!

اندوهگین از رفتن نابهنگام وغافلگیرکننده اش، اما بسیار خوشحالم که در دو فرصت خوب هنری سعادت آشنا شدن و کار نمودن با هنرمند عزیز و بزرگوار، نعمت اسدالهی را پیدا نمودم. تاثیری که اخلاق، روحیه و سعه ی صدر این هنرمند توانا و این انسان بزرگ و وارسته بر من و بازیگران گروهم گذاشته، تا امروز با ما است و تا همیشه ادامه خواهد داشت. به جرئت میتوانم بگویم که “نعمت اسدالهی خوش اخلاق ترین بازیگری بود که درتئاتر ایران دیده ام.” حضورش در تمرین ها منبع بزرگ انرژی برای گروه بود و فضای کار را صفا و صمیمیتی خاص می‌بخشید.

آخرین همکاری من با نعمت در نمایشنامه خوانی “شبی خارج از خانه” اثر پینتر در خانه هنرمندان بود که جوانان گروه را شیفته خود نمود و از آن پس همه او را “عمو نعمت” صدا میکردند. وقتی با یکی از بچه های گروه به ملاقات او در بیمارستان رفتیم، تصمیم گرفتیم که به محض بهبودی، از “عمو نعمت” برای بازی در نمایش “آرش” (که بسیار مورد علاقه اش بود) دعوت کنیم که متاسفانه در تقدیرش نبود.

اول آذر ماه روز تولد نعمت اسدالهی است. تولدش نعمتی بود برای ما و رفتن اش مصیبتی. او هنرمندی توانا، دانا و بسیار با سواد ودر عین حال انسانی بزرگوار و متواضع بود. اگر ذره ای از صداقت و صمیمیت و”لبخند” و خوش اخلاقی اش را به ارث برده باشیم، او هنوز در ما زنده است و با ماست. باشد که مسئولین محترم “خانه تئاتر” بزرگداشت درخور و شایسته ای برای این عضو عزیز خانواده هنری ما بر گزار نمایند.

با درود به آن روح بزرگوار و ادای احترم به همسر و فرزندان محترم ایشان

انتهای پیام۵۴/۵۳/
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.