نعمت زاده: خودروسازان ورشکسته نیستند

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

نعمت زاده: خودروسازان ورشکسته نیستند

نعمت زاده:
خودروسازان ورشکسته نیستند

ممتازنیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازان ما مشکلات نقدینگی و قیمت‌گذاری دارند اما ورشکسته نیستند.

به گزارش ممتازنیوز، محمدرضا نعمت‌زاه وزیر صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز(یکشنبه) در حاشیه دیدار دو جانبه رئیس‌جمهور کشورمان با سلطان قابوس پادشاه عمان با حضور در جمع خبرنگاران درباره تصمیم دولت تدبیر و امید در اولین جلسه خود درباره تامین کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی مردم اظهار داشت: طبق این تصمیم دولت کالاهای اساسی مردم در سراسر کشور تامین خواهد شد.
وی افزود: میزان قیمت‌های کالاهای اساسی تا پایان سال جاری افزایش نمی‌یابد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تفاوت ارز مرجع و مبادله‌ای تصریح کرد: دولت میزان ماوالتفاوت قیمت ارز مرجع و مبادله‌ای را پرداخت خواهد کرد بنابراین برای واردکنندگان نیز قیمت محصولات طبق ارز مرجع حساب می‌شود.
نعمت‌زاده در ادامه سخنان خود مبنی بر اظهارات خودروسازان درباره مشکلات تولیدات خودرو در کشور و اعلام ورشکستگی گفت: خودروسازان هم مشکل قیمت‌گذاری دارند هم مشکل نقدینگی اما ما نیز در حال بررسی مشکلات آنان هستیم.
به گزارش ممتاز نیوز، وی همچنین اظهار داشت: خودروسازان ورشکسته نیستند منتهی با برخی مشکلات مواجه‌اند.
در پایان در پاسخ به سوالی مبنی براینکه دولت تدبیر و امید درباره مشکلاتی نظیر مشکل مدیرعامل شرکت مس که به خاطر مسائل مالی برکنار شده بود چه تدبیری اندیشیده‌است، گفت: این اتفاق دردولت قبلی روی داده است و این میزان کاستی نیز با هزینه‌ها و منابع خارجی جبران شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد لذا با این افراد نیز باید طبق قوانین حقوقی برخورد شود.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.