نعوظ و سایز آلت تناسلی مردان – زناشویی

گردآوری توسط گروه مشاوره و روانشناسی ممتازنیوز

توبیاس کوهلر استادیار دانشگاه پزشکی در یکی از ایالات آمریکا اظهار می دارد که نعوظ به طور مرتب باعث می شود که آلت تناسلی آقایان شکل و شمایل خود را حفظ کند و از حالت خوشایندش خارج نشود.

نعوظ و سایز آلت تناسلی مردان

برای اینکه بتوان آلت تناسلی را سالم نگاه داشت می بایست ماهیچه های نرم آلت در فواصل معین توسط جریان شدید خون پر از اکسیژن شود که همین امر سبب شق شدن آلت تناسلی آقایان می شود.اگر کسی از نظر جسمانی توانایی به نعوظ رسیدن را دارد اما هیچوقت اینکار را نکرده است و یا در فواصل زمانی طولانی به نعوظ می رسد جای نگرانی نیست چرا که مغز به صورت اتوماتیک وار آلت تناسلی را در حالتی مناسب قرار می دهد.

هنگامی که در خواب عمیق به سر می برید (مرحله REM) پیام هایی از مغز صادر می شود که باعث نعوظ می شود، فرقی نمی کند که خواب یک رابطه جنسی داغ را می بینید یا اینکه یک کابوس وحشتناک! در هر صورت در طول خواب، آلت تناسلی آقایان شق و سفت می شود و حالت نعوظ به خود می گیرد.

برخی از آقایان از نظر جسمی توانایی نعوظ ندارند برای مثال افرادی که دچار بیماری دیابت هستند و عروق خونیشان دچار آسیب شده است و یا افرادی که به سلول های عصبی شان آسیبی وارد شده است خیلی به سختی به نعوظ می رسند. اگر این افراد تلاشی برای به نعوظ رسیدن نکنند به مرور زمان آلت تناسلیشان کوتاه خواهد شد.

به عبارتی نعوظ اگر به طور مرتب صورت نگیرد بافت آلت مردانه حالت چروکیده به خود می گیرد و قابلیت انعطاف پذیری اش را از دست می دهد و ۱ تا ۲ سانتی متر کوتاهتر می شود.

استفاده از وسایل مخصوصی مثل پمپ هایی که خون را در آلت تناسلی به جریان می اندازد و باعث بزرگ شدن آن می شود برای آقایانی که به طور طبیعی به نعوظ نمی رسند توصیه می شود.

گرداوری و ترجمه:
گرو سلامت مجله ممتاز

نظر تان را در مورد این مطلب در پایین صفحه در بخش نظرات بنویسید  

+ ۱

مخالفم + ۰


دانستنیهای جنسی Rss
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.