نفرات برتر رقابت های شطرنج جام شادروان نوابی در کرمان معرفی شدند

به گزارش ایرنا، پس از ۹ دور رقابت فشرده در این دوره ˈامیرحسین بادکوبیˈ از اصفهان با ۵/۷ امتیاز مقتدرانه به مقام اول دست یافت.

پس از وی، به ترتیب ˈفراز قلعه دارˈ از اصفهان، ˈمجید نادریˈ از شیراز، ˈفرشاد ثمرهˈ از کرمان، ˈحسینعلی حسینیˈ از کرمان، ˈمهرداد صداقتیˈ از قزوین، ˈمرتضی مهرابیˈ از فارس، ˈسینا خواجه ایˈ از کرمان، ˈعلی دانشگر مقدمˈ از کرمان و ˈعادل قاعدیˈ از کرمان به ترتیب مقام های دوم تا دهم را کسب کردند.

همچنین ˈحامد بهروزی مقدمˈ با ۵/۵ امتیاز به عنوان بهترین بازیکن کمتر از ۱۲ سال و ˈمحمدامین یزدانپناهˈ با ۵/۵ امتیاز به عنوان بهترین بازیکن کمتر از ۱۴ سال انتخاب شدند.

در این دوره از مسابقات ۷۸ شطرنج باز از هفت استان کشور شامل اصفهان، قزوین، فارس، هرمزگان، گیلان، سیستان و بلوچستان و کرمان شرکت داشتند که از این تعداد ۲۵ بازیکن دارای درجه بین المللی بودند.

این دوره از مسابقات ویژه درجه داران زیر ۲۲۰۰ و بازیکنان بدون درجه بود از ۱۶ تا ۲۱ شهریور ماه و در ۹ دور به روش سوییسی به میزبانی شهر کرمان و در محل هیات شطرنج برگزار شد.

سرداوری این دوره از مسابقات به عهده ˈشهرام سالاریˈ داور فدراسیون جهانی شطرنج از بندرعباس بود که ˈالهام شیروانیˈ، ˈرضا موسی علیˈ و ˈندا دانشگر مقدمˈ، وی را در قضاوت یاری کردند.

همچنین سرپرستی این رقابت ها را ˈعلیرضا موسی علیˈ بر عهده داشت و ˈاحمد پورعنقاˈ به عنوان ناظر فدراسیون شطرنج بر برگزاری مسابقات نظارت داشتند.

برای این دوره از رقابت ها ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جایزه نقدی در نظر گرفته شده بود که هفت میلیون ریال آن به قهرمان مسابقات تعلق گرفت.ک/۲

۷۴۴۳/۸۱۵۴/۲۶۲۴

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.