نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم بزرگسالان جودو فارس شناخته شدند

غلامرضا صابری نژاد ، روز یکشنبه درگفت وگوبا خبرنگارایرنا بیان داشت ، دراین مسابقات که در شش وزن برگزار شد نفرات برترمعرفی شدند.

وی اضافه کرد : در وزن ۶۰ کیلوگرم ، محسن معطری از استهبان ومحمد حسین دکارگری از فسا در جایگاه اول و دوم ایستادند و مسعود فکری و آرمان عراقی نواز از استهبان مشترکا سوم شدند.

همچنین در وزن ۶۶ کیلوگرم ، خشایار زارعی از شیراز و محمد رضا بنا از فسا عناوین اول و دوم را کسب کردند وعلی اکبرهاشمی نژآد و محمد اصمی از استهبان به صورت مشترک سوم شدند.

صابری نژاد ادامه داد: در وزن ۷۳ کیلوگرم وحید بنا و محمد رضا بنا هردو از فسا قهرمان و نایب قهرمان شدند و محسن پورنواب از شیرازوحسن بهمه ای از مرودشت ، مشترکا درجایگاه سوم ایستادند.

همچنین ،مجتبی خیرده و ابراهیم علی پوراز استهبان نفرات اول و دوم وزن ۸۱ کیلوگرم شدند و وحید نوری از فسا و سعید امین پوراز شیراز مشترکا سوم شدند و در وزن ۹۰کیلوگرم حبیب رنجبر و محمد حسین برومند از شیراز اول و دوم شدند و مسعود شادوانی از شیراز و صادق رحیمی از فسا به صورت مشترک درجایگاه سوم ایستادند.

رییس هیات جودو بیان داشت : مصطفی ایزدی از استهبان نفر اول وزن ۱۰۰ کیلوگرم شد و سعید اخلاقی از شیراز نیز در جایگاه دوم ایستاد و درهمین وزن ، سجاد شکوهی از فسا و علی حاذق ازشیراز به صورت مشترک سوم شدند ودر وزن ۱۰۰+ کیلوگرم نیزمحمد هادی خلقی مقام اول را به دست آورد و سهراب آزادی و اشکان جهانگیری دوم و سوم شدند.ک/۳

۷۳۶۸ /۶۷۹

انتهای پیام /*

Sports@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مجید محمدعلیزاده:

    باسلام .اینکه شاهده پیشرفت جودو در شهرستانهای دیگه هستیم باعث خوشحالی اماباید در نظر داشت که با وجود امکانات و پتانسیل و کثرت جوانان در خود شیراز نشانهای از جودوی شیراز در نفرات برتر دیده نمیشه.در حالی که در حدودا ۶الی۱۰ سال گذشته حتی نفرات برتر کشورهم از شیراز بودند(وحید زارع ،بنیامین جوکار،مهدی گلشن و…)که باید این مسئله ریشه یابی شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.