نفرات برتر مسابقات قرآن سربازان وظیفه زندان های کشور در اردبیل معرفی شدند

تهامی مدیرکل فرهنگی ، تربیتی سازمان زندان های کشور در این آیین با اشاره به انسان ساز بودن قرآن مبین از شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات خواست تا راهی را که آغاز کرده اند تداوم ببخشند.

وی افزود: خوب خواندن ، فهم خوب را به دنبال خواهد داشت و فهم صحیح موجب عمل به کلام وحی می شود.

وی عمل به قرآن کریم را موجب سلامت جسم و روح انسان دانست و گفت: قرآن نسخه شفا بخش و داروی موثر برای تمام بیماری های اجتماعی و اخلاقی بشر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ربانی مسوول دارالقرآن سازمان زندان های کشور نیز با مثبت ارزیابی کردن روند برگزاری مسابقات و قدردانی از مسوولان اداره کل زندان های استان اردبیل تعداد شرکت کنندگان را ۱۰۷ نفر از ۲۹ استان اعلام کرد.

در پایان بر اساس آرای هیات داوران در رشته قرائت امین مهین کیا از گیلان ، صادق پور علیخان از کرمان و سید علیرضا رضوی از خراسان رضوی به ترتیب مقام های اول تا سوم این رشته را به خود اختصاص دادند.

همچنین در رشته درک مفاهیم قرآن کریم حشمت رواک از کرمانشاه ، حمید تقی زاده از اردبیل و ایمان بختیاری زاده از استان مرکزی جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.

در این دوره از مسابقات در رشته اذان سیروس تیموری از هرمزگان ، علی کریمی از زنجان و اسماعیل رشیدی از استان فارس مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

بر اساس این گزارش در رشته های حفظ یک جزء و سه جزء به ترتیب قاسم الهایی از خوزستان ، خلیل بلالی از بوشهر و عیسی مهمان از گلستان و محمد طیب پایمزد از هرمزگان ، عبدالرحمان فروزش از خراسان شمالی و عبدالمالک دانشی از خراسان جنوبی در جایگاههای اول تا سوم قرار گرفتند.

۵۹۴/۵۳۰/۵۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۱۴۴۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.