نفوذ دزد کوتوله از کانال کولر/ اعتراف سارق ۱۶ ساله به ده ها فقره سرقت منزل

۰۲خردادماه،

سارق ۱۳۰ سانتی که از طریق کانال کولر از خانه ها سرقت می کرد در تحقیقات ماموران پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.

پانزدهم اردیبهشت ماه امسال مرد میانسالی با مراجعه به کلانتری ۱۱۸ ستارخان مدعی شد ساعتی قبل وقتی از سفر به خانه بازگشته است متوجه سرقت لوازم با ارزش منزلش از جمله لپ تاب، دوربین فیلمبرداری و مقادیری از طلاهای همسرم شدم.

با اعلام این سرقت شناسایی سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

همزمان با افزایش شکایت های سرقت منزل در محلات مختلف ماموران اقدام به انجام تحقیقات محلی و کنترل دوربین های مداربسته محلات و مغازه ها کردند و پی بردند یک نوجوان کوتاه قد در تمامی فیلم های گرفته شده در محلات مختلف حضور دارد.

در ادامه ماموران با انجام تحقیقات اطلاعاتی موفق شدند هویت مرد کوتاه قد را به اسم محمد ۱۶ ساله شناسایی و با زیر نظر گرفتن محل های تردد او وی را در خیابان دستگیر کنند.

در بازرسی از پسر ۱۳۰ سانتی تعداد بسیاری شاه کلید کشف و ضبط شد.

با  انتقال متهم در کلانتری او در بازجویی ها  با اعتراف به سرقت در مورد شیوه اش گفت: پس از زیر نظر گرفتن خانه ها و مطمئن شدن از نبود صاحب خانه  زنگ یکی از واحدهای آپارتمان ها را می زدم و با رفتن به پشت بام از  طریق کانال کولر وارد خانه می شد. پس از سرقت لوازم با ارزش اگر امکان بازگشت از کانال کولر وجود داشت از همان راه خارج می شدم یا با استفاده از شاه کلید در آپارتمان را باز و متواری می شدم.

سرهنگ امیرحسین رضایی رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان با اعلام این خبر به مهر گفت: متهم در ادامه تحقیقات به ده ها فقره سرقت منزل و ربودن اشیای گران قیمت اعتراف کرده و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.