نفوذ زبانه پرفشار و “هوای سرد” از عرض های شمالی به کشور / افزایش ابر و “وزش باد” در “تهران”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

طی سه روز آینده زبانه پرفشار و هوای سرد از عرض های شمالی به کشور نفوذ می کند که پیامد آن کاهش دما در غالب مناطق کشور است که افت دما در نیمه شمالی کشور محسوس تر بوده و با عبور متناوب امواج تراز میانی جو همراه است.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، طی سه روز آینده زبانه پرفشار و هوای سرد از عرض های شمالی به کشور نفوذ می کند که پیامد آن کاهش دما در غالب مناطق کشور است که افت دما در نیمه شمالی کشور محسوس تر بوده و با عبور متناوب امواج تراز میانی جو همراه است.

بر اساس این گزارش ممتاز به نقل از، امروز”جمعه ۱۱ بهمن ماه ۹۲″ در شمال غرب، سواحل شمالی، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور ابرناکی، بارش برف و باران و وزش باد پیش بینی می گردد که این وضعیت فردا علاوه بر مناطق ذکر شده در دامنه های جنوبی البرز، بعضی مناطق مرکزی، شرق و جنوب شرق کشور نیز رخ می دهد.

لازم به ذکر است، روز یکشنبه نیز بارش ها به صورت پراکنده تر در سواحل دریای خزر، بعضی مناطق دامنه های جنوبی البرز و نوار شرقی ادامه خواهد داشت و طی امروز و فردا در سواحل دریای خزر بارش ها شدت بیشتری خواهد داشت و دریای خزر مواج پیش بینی می گردد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان “تهران” امروز، نیمه ابری، در بعدازظهر افزایش ابر همراه با وزش باد و شهر تهران، وزش باد پیش بینی می گردد و استان تهران در بیشینه دمای خود به ۷درجه و در کمترین حالت به ۵ درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر۵ درجه بالای صفر است .

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.