نفوذ صهیونیستها در بی بی سی

جام جم آنلاین: بنگاه سخن پراکنی دولت انگلیس که تلاش می کند با کم رنگ جلوه دادن توهین به مقدسات مسلمانان ، این امر مذموم در هر جامعه سالمی را در راستای آزادی بیان جلوه بدهد ! با چنان تناقضی مواجه شد که در پایان به افشای حقایقی از پشت پرده تسلط سازمان ناتوی فرهنگی صهیونیست ها بربی بی سی فارسی منتهی شد.

 به گزارشممتازنیوز،دربرنامه پرگار بی بی سی فارسی” اکبر گنجی ” ضد انقلاب مقیم آمریکا گفت: بی بی سی اگر خلاف نظر صهیونیست ها رفتار کند درش را می بندند!

گنجی که بیشتر نگران عکس العمل مسلمانان بود تا دفاع از آنان ، زمانی که با اعتراض افراد حاضر در جلسه مواجه شد به افشاگری دست های پشت پرده مدیریت بی بی سی فارسی پرداخت .

وی با اعتراف به نفوذ صهیونیست ها در شبکه بی بی سی خطاب به مجری برنامه بی بی سی گفت : ” در همین رسانه های مدعی آزادی بیان، شما میتوانید اینجا هولوکاست را مسخره کنید؟ امکان ندارد . کاریکاتوری که علیه یهودیان کشیده اند شما میتوانید در بی بی سی نمایش دهید؟ امکان ندارد، در بی بی سی را می بندند!

واکنش اسرائیل به حکم مبارک

مقامات رژیم صهیونیستی در راستای تاکید مجدد بر توصیف “حسنی مبارک” به عنوان “گنج راهبردی” نسبت به حکم حبس ابد وی ابراز تاسف کرده و مبارک را رهبری بی‌نظیر خواندند.

به گزارش پایگاه اینترنتی “نهرین نت” مسئولان رژیم صهیونیستی نسبت به صدور حکم حبس ابد برای مبارک ابراز تاسف کرده و گفتند که وی “فرمانده بی‌نظیر” و “رهبری نمونه” بود.

“بنیامین بن الیعازر” وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی و عضو کنونی کنست این رژیم که به داشتن روابط صمیمانه با مبارک معروف است، ضمن ابراز تاسف نسبت به صدور حکم حبس ابد برای مبارک، وی را یکی از رهبران بی‌نظیر توصیف کرد.

 توهمات پهلوی

فرزند دیکتاتور مخلوع سابق ایران در ادامه اظهار نظرهای مضحک خود،اینبار از نقش میانجی خود برای عدم بروز جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران خبر داد!

رضا  پهلوی در گفتگو با رادیوی رژیم صهیونیستی سعی کرد با مظلوم نمایی خود را دلسوز ملت ایران جلوه دهد.

بر اساس این گزارش،وی در این گفتگو از مردم ایران خواست تا علیه نظام برخواسته و به نافرمانی های مدنی ادامه دهند.

 پهلوی در جایی دیگر ضمن دفاع از مخالفان داخلی و خارجی جمهوری اسلامی ایران گفت:”حمایت از اپوزوسیون بهترین راه برون رفت از وضعیت موجود است.”

دخالت آشکارآمریکا درسوریه

وزیر خارجه آمریکا با مداخله آشکاردر امور داخلی سوریه گفت: هر گونه راه‌حل سیاسی در سوریه باید به سرنگونی بشار اسد، رئیس جمهور این کشور منجر شود.

به گزارش پرس تی وی، هیلاری کلینتون روز یکشنبه (۱۴ خرداد) در یک نشست خبری در استکهلم، پایتخت سوئد گفت: “کناره‌‎گیری اسد از قدرت نباید یک پیش شرط باشد، بلکه باید پیامد” هر گونه راه‌حل سیاسی باشد.

وی این اظهارات را پس از آن مطرح کرد که بشار اسد در سخنرانی خود خطاب به پارلمان سوریه گفت: دمشق به مبارزه با گروه‌های تبهکار مسلح مخل امنیت در این کشور ادامه خواهد داد و همچنان برای گفت‌وگو با مخالفان آماده است.

سرنوشت ثروت بن لادن

رهبر جدید القاعده اعلام کرد اسامه بن لادن همه ثروت شخصی خود را برای جهاد از جمله تدارکات برای حملات یازده سپتامبر سال دو هزار و یک و بمب گذاریهای سال هزار و نهصد و نود و هشت در سفارتخانه های آمریکا در کنیا و تانزانیا هزینه کرده است.

به گزارش اسوشیتدپرس ایمن الظواهری در نوار ویدیویی که در یک پایگاه اینترنتی منتشر شد، اعلام کرد بن لادن در زمانیکه فقط پنجاه و پنج هزار دلار ثروت داشت، پنجاه هزار دلار برای حملات به سفارتخانه های آمریکا هزینه کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.