نفوذ نسل چهارم موبایل به گوش‌های هوشمند ارزان

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

پیش‌بینی شده است در سال ۲۰۲۴ میلادی در مجموع ۳۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE وارد بازار جهانی شود که این رقم معادل ۳۰ درصد گوشی‌های واردشده به بازار جهانی است.
 
 
به گزارش فارس به نقل از دی‌جی‌تایمز، به نقل از شرکت‌های تایوانی تامین کننده قطعات مورد نیاز تلفن‌های همراه، گوشی‌های هوشمند ارزان با قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE که با میانگین قیمت ۲۰۰ دلار فروخته می‌شوند و گوشی‌های هوشمند متوسط با میانگین قیمت ۳۰۰ دلار طی سال ۲۰۲۴ میلادی اوج می‌گیرند.
 
گوشی‌های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE معمولا در خانواده گوشی‌های پیشرفته و گران با میانگین قیمت ۵۰۰ دلار طبقه‌بندی می‌شوند.
 
پیش‌بینی شده است که در سال ۲۰۲۴ میلادی در مجموع ۳۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE وارد بازار جهانی شود و به عبارت دیگر ۳۰ درصد از مجموع گوشی‌های وارد شده به بازار جهانی را پوشش دهد.
 
با این وجود گفته می گردد که از ابتدای سال ۲۰۲۴ میلادی LTE به شبکه مخابراتی تجاری برای کشورهای چین، هند و دیگر بازارهای نوظهور تبدیل خواهد شد و درخواست بازار برای خرید گوشی‌های ارزان و متوسط با قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE افزایش خواهد یافت.
 
به عنوان مثال، پیش‌بینی شده است که در سال ۲۰۲۴ میلادی در مجموع بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند با قابلیت LTE در کشور چین فروخته شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.