نقاشی های محسن احمدوند در گالری اعتماد به روی دیوار می رود

خبرگزاری آریا- مجموعه نقاشی‌های محسن احمدوند با عنوان آیسکریم این هفته در گالری اعتماد به روی دیوار می‌رود.
به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی آریا، وحید شریفیان ( هنرمند نقاش ) در بخشی از یادداشتی با عنوان “سرخوشی فراموشی” درباره این مجموعه نوشته است: “محسن احمدوند فقط تشریح نمی‌کند که ببیند، ‌محتوای اجتماعی- سیاسی برای او از تشریح گذشته است. پس او آنچه تشریح شده را تزئین می‌کند. او همه چیز را مثل چهل تکه‌ای به هم می‌دوزد تا لحظات گم و پر از تصویری از آنچه برسر یک ملت آمده را به شوخی بگیرد.”
شریفیان معتقد است:” آثار احمدوند انگار درختی خنده‌‌دار برآمده از قرص‌هایی است که کاشته شده است. نقدی اگر آن لابه لاست از ذهن کلیشه پردازی می‌آید که از این تصاویر برای خود نوستالژی ساخته است. اما این بار در مجموعه تصاویر احمدوند این خاطره پرستی به بغضی مبدل می‌شود که انفجارش دیگر صدای گریه نیست. بلکه صدای آهنگی فانتزی است که تمام رنگ‌های سنتی را به سخره می‌گیرد. آهنگی که نت‌هایش تاریخ و جامعه و آهنگ سرخوشش، فراموشی است.”
این نمایشگاه روز جمعه ( ۲۹ اردیبهشت ماه ) از ساعت ۱۵ تا ۲۰ افتتاح می‌شود و تا ۹ خرداد ماه به نشانی خیابان با هنر (نیاوران)- سرراه یاسر، خیابان صادقی قمی- خیابان بوکان- دوراهی سمت راست- پلاک ۴ میزبان علاقه‌مندان است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.