نقاشی‌های حرفه‌ای یک فلج‌مغزی + عکس

پیشنهاد از طریق پیامک

نقاشی کشیدن یکی از هنرهای بسیار سخت است که هر کسی توانایی انجام آن را ندارد و به تمرکز و حواس بسیار جمعی نیاز دارد حال اگر بدانید یک بیمار فلج مغزی نقاشی های زیبایی می کشد حتما شوکه خواهید شد.

به گزارشممتازنیوز، بیشتر نقاشی ها روی بوم و با استفاده از مداد و یا قلمو کشیده می شوند البته در این میان افرادی نیز هستند که با استفاده از ماشین های تایپ نقاشی های زیبا خلق می کنند.

“پاول اسمیت” یکی از همین نقاش هایی بود که با کمک ماشین های تایپ نقاشی های بسیار زیبایی را خلق می کرد اما او یک تفاوت بسیار زیاد با باقی افراد داشت آن هم بیماری بود که از بچگی همراه او بود.

او در سال ۱۹۲۱ در فلادلفیا به دنیا آمد و از همان بدو تولد با بیماری فلج مغزی دست و پنجه نرم می کرده است و این شرایط باعث شد تا هیچگاه پا به مدرسه نگذارد.

از سن ۱۵ سالگی کار با ماشین تایپ را آغاز کرد و به مرور استعداد خودش را در این کار شناخت و بعد از مدتی توانست نقش های گوناگون کوچکی را طراحی کند. بیشتر نقاشی های او با استفاده از کارکترهای ساده مانند @.*.#  و غیره است.

او روزانه دو تا سه ساعت برروی نقاشی هایش کار می کرد و برخی از طرح هایش چند هفته ای و برخی دیگر ماه ها زمان نیاز داشت تا تکمیل شود. در طول این چندین سالی که او به این کار مشغول بود صدها نقاشی زیبا خلق کرد.

او در سال ۲۰۰۴ کار با ماشین تایپ را کنار گذاشت و در سال ۲۰۰۷ در یک مرکز نگهداری معلولین درگذشت اما یادگاری های بسیار زیادی از خودش به جای گذاشت.

roozeno – روز نو ، پورتال جامع و خبری ایرانیان سراسر جهان » سرگرمی و مطالب خواندنی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.