نقاط آبگیر در محدوده پروژه بزرگراه طبقاتی صدر ساماندهی شد

۳۰ آبان ،

0-5-14.jpg

با هدف جلوگیری از خطرات احتمالی در وقت وقوع بارندگی های فصلی، نقاط آبگیر در محدوده پروژه بزرگراه طبقاتی شهید آیت ا… صدر شناسایی و ساماندهی شد.

به گزارش تفسیری سرویس«شهری» ایسنا، محمد شیری معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار کرد: با هماهنگی بین شهرداری منطقه یک و عوامل اجرایی پروژه بزرگراه طبقاتی شهید آیت ا… صدر در جهت شناسایی و رفع نقاط آبگیر ، عملیات احیا ، لایروبی ، بهسازی انهار و مرمت جداول در محدوده این پروژه انجام شده است.

وی افزود: مرمت جداول و لایروبی کانال ابتدای خیابان پیشتاز در امتداد خیابان منظریه و همچنین اصلاح جداول بن بست پیشرو تا خیابان عقابی انجام شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک گفت: نصب شبکه زباله گیر قیطریه برای جلوگیری از انباشت زباله در مسیر آبرو و کانال شمال به جنوب خیابان شیراز و بازسازی نهر زیر گذر قدیمی خیابان عطاری مقدم ازجمله این عملیات بوده است.

این مقام مسئول اذعان کرد: عملیات هدایت آبهای سطحی در ۵ محور اصلی شامل اطراف میدان پیروز، خیابان زرگنده، تقاطع بزرگراه امام علی (ع) – بزرگراه شهید بابایی و… نیز توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با اتمام پایه های پل طبقاتی ساماندهی می گردد.

وی ساماندهی انهار خیابان شهید کبیری(دزاشیب ) و لوله گذاری نهر بلوار ۳۵ متری شهید اندرزگو را از دیگر اقدامات در حال اجرا دانست و گفت: با توجه به آغاز فصل بارندگی و به منظور جلوگیری از آبگرفتگی و ساماندهی آب های سطحی تخریب نهرهای قدیمی و برچیدن دال های بتنی در خیابان دزاشیب تا دو راهی خیابان شهید لواسانی و ادامه بلوار ۳۵ متری شهید اندرزگو به خیابان شریعتی در حال اجراست.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.