نقد داخل‌گفتمانی اصولگرایان، نشانگر صداقت این جریان است

۱۸م آذر ،

حجت‌الاسلام دعوتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: لازمه صداقتی که اصولگرایان از آن صحبت می‌کنند همان نقد داخل‌گفتمانی است،‌ چرا که حتی یک اصولگرا نیز می‌تواند خطا کند.

حجت‌الاسلام سیدمیرابوالفتح دعوتی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز،‌ دربارهٔ چرایی مقبولیت اصولگرایان در جامعه اظهار داشت: اهداف و نیات اصولگرایان تاکنون بر طبق اصول و مبانی بوده است که اعتقادات اکثر مردم نیز هست.

وی در ادامه با بیان این مطلب که زمانی اصلاح‌طلبان با راه‌اندازی چند حزب توانستند در عرصه سیاست کشور حاضر شوند،‌ گفت: مردم هم اعتقادی به آنها پیدا کردند،‌ اما در زمان عمل ملاحظه شد که مطابق وعده‌های خود فعالیت نکردند و در همین راستا نیز مردم با شناخت آنها از حمایت بیش از این منصرف شدند.

عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه یکی از مبانی اصولگرایان فعالیت بر پایه صداقت بوده است،‌ خاطرنشان کرد: لازمه صداقتی که اصولگرایان از آن صحبت می‌کنند همان نقد داخل‌گفتمانی است،‌ چرا که حتی یک اصولگرا نیز می‌تواند خطا کند،‌ از این رو لازم است هر از گاهی به نقد خودمان بپردازیم تا با شناسایی ایرادات و اشکالات خود در جهت پیشرفت اصول و آرمان‌های جریان اصولگرایی گام برداریم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.