نقد نمایش “اسکلیگ و بچه‌های پرواز”

سه شنبه ۱۶ خرداد – ۰۴:۳۰:۵۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در شانزد همین نشست “باشگاه تئاتر تهران” صورت می گیرد؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- نمایش ” اسکیلگ و بچه های پرواز” در شانزدهمین نشست” باشگاه تئاتر تهران ” خانه فرهنگ شیخ هادی با حضور عوامل نمایش  مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در این جلسه که شنبه ۲۰ خرداد ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸برگزار می شود, محمد عاقبتی (طراح و کارگردان)، مهدی کوشکی( نویسنده), لیلی رشیدی, فروتن شکیبا و خسرو پسیانی (بازیگران)و امین عظیمی به عنوان منتقد حضور می یابند.
این نمایش برداشت آزاد از رمان  ” اسکیلگ و بچه های پرواز” اثر دیوید آلموند است که به کارگردانی محمد عاقبتی و نویسندگی مهدی کوشکی از ۷ خرداد ماه، به طور رسمی اجراهای خود را هر روز در ساعت ۱۸در تالار حافظ آغاز کرده است . لیلی رشیدی، هوتن شکیباو خسرو پسیانی در این نمایش به ایفای نقش پرداخته اند.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «مایکل مثل همه پسر بچه‌های دیگر است، اما مشکل او موجودی است که زیر کتش پنهان کرده است، چیزی شبیه دو تا بال.»
پیش از این، نمایش “اسکلیگ و بچه‌های پرواز” در بخش ویژه نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اجرا شد و مورد استقبال بسیاری قرار گرفت.
خانه فرهنگ شیخ هادی واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به سه  راه جمهوری، نبش خیابان شهید حسین سخنور، خیابان شیخ هادی در تاریخ یاد شده پذیرای علاقمندان برای شرکت در این نشست می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ۸-۶۶۴۹۸۵۸۷ تماس بگیرید.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۵۱۶۳۰۵۴۳۹۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.