نقد و بررسی ˝دیوبندان و دو نمایشنامه دیگر˝ چرمشیر در فرهنگسرای فردوس

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایشنامه ˝دیوبندان و دو نمایشنامه دیگر˝ نوشته محمد چرم شیر، با حضور این نویسنده و رامتین شهبازی و بهزاد صدیقی در بیست و یکمین نشست صحنه کاغذی فرهنگسرای فردوس نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش ممتاز نیوز؛ در بیست و یکمین نشست صحنه کاغذی، روز شنبه ۲ آذرماه، ساعت ۱۷ نمایشنامه “دیوبندان و دو نمایشنامه دیگر” نوشته محمد چرم شیر، با حضور این نویسنده و رامتین شهبازی و بهزاد صدیقی نقد و بررسی می‌شود.

مجموعه نمایشنامه “دیوبندان و دو نمایشنامه دیگر” در سال ۹۲ به همت نشر نی در ۷۰ صفحه، به قیمت ۳۰۰۰ تومان با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه، در قطع رقعی انتشار یافته است. این مجموعه نمایشنامه، که شامل نمایشنامه‌های “دیوبندان” و “شرف نامه یحیای تیره بخت” است، در مجموعه نمایشنامه‌های “دور تا دور دنیا” به تازگی از سوی نشر “نی” در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

پیش از این نمایشنامه‌های “درست کارترین قاتل دنیا” نوشته افشین هاشمی، “اتاق شماره ۶” و “سه نمایشنامه” نوشته خسرو حکیم رابط، “پیتوک و پسر انسان” نوشته حسن باستانی، “محال هم ممکن است” نوشته سیروس همتی، “افسانه پادشاه و ریاضیدان” نوشته نغمه ثمینی و مهدی بهزاد، “زندگی یک رویاست” نوشته مهدی میرباقری، “روزهایی که به یادت گذشت” نوشته سعید شاپوری، “با صحرا بخوان، بی صدا” نوشته چیستا یثربی، “اندر هدایت نسل جوان” نوشته جلال تهرانی، “دوران خوش بازنشستگی” نوشته کامران شهلایی، “تراژدی جنگ” نوشته اصغر خلیلی، “خشت خام خانه” نوشته علی اصغری، “عاشقی با طعم سیب” نوشته بهاره مهرنژاد، “قضاوت” نوشته بری کالینز، “اتاق رویا” نوشته افروز فروزند، “ما همه اهل یک محله‌ایم” نوشته رضا صابری و “گام زدن بر یخ‌های نازک” نوشته غلام حسین دولت آبادی و آراز بارسقیان نمایشنامه خوانی، معرفی و نقد و بررسی شده‌اند.

سلسله نشست‌های صحنه کاغذی از سوی خانه تئاتر فردوس با هدف معرفی و نقد و بررسی نمایشنامه‌های انتشار یافته یک سال قبل در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند در تاریخ یاد شده به نشانی فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات، فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.