نقد و بررسی نامیرا در فرهنگسرای ابن سینا

۲۵م آذر ،

سینما پرس- گروه هفت هنر/ فرهنگسرای ابن سینا نقد و بررسی کتاب نامیرا را در اواخر آذرماه برگزار می کند.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲، روز سه شنبه بیست و هشتم آذرماه، نامیرا از سری کتب داستان های فارسی به قلم صادق کرمیار با حضور اهالی ادبیات از جمله محمدرضا بایرامی، محمد کاظم مزینانی و حجت الاسلام گلی مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

نامیرای کرمیار از جمله کتاب هایی است که توانسته برنده سومین جایزه جلال آل احمد شود. نامیرا عنوان داستانیست تاریخی-مذهبی که به واقعه عاشورا و حوادث پس از آن می پردازد.

رهبر معظم انقلاب راجع به نامیرا فرمودند: کار بسیارخوبی است، نگاه درستی به عاشورا دارد و جذابیت داستانی دارد .دوصفحه از کتاب راکه خواندم، احساس کردم داستان جذابی دارد و ادامه دادم.

این کتاب توسط نشر نیستان انتشار یافته است.

صادق کرمیار نویسنده، فیلمنامه نویس و کارگردان ایرانی و متولد ۱۳۳۸ تهران است، مجموعه داستان های جنگ تحت عنوان «فریاد در خاکستر» دشت های سوزان «انتقام در اردوگاه» از عناوین تالیفات نامبرده است و تدوین فیلمنامه های «اشک کوسه، سجده برآب و کارگردانی فیلم های کوتاه و بلند «نشاط، کرانه های کبود و کارگردانی خاطرات مرد ناتمام از جمله فعالیت های فرهنگی هنری و سینمایی کرمیار محسوب می گردد.

علاقمندان جهت حضور در این نشست می توانند روز سه شنبه ۲۸ آذرماه ساعت ۱۶به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس فاز یک خیابان ایران زمین شمالی مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸-۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ص/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۱۳۸


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.