نقشم در ˝زندگی جای دیگری است˝ بسیار خطرناک بود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

یکتا ناصر در گفت و گو با هنرآنلاین/

یکتا ناصر گفت: به راحتی توانستم با این نقش ارتباط برقرار کنم اما باید بگویم نقش بسیار خطرناکی بود زیرا ممکن بود مخاطب آن را پس بزند اما خوشبختانه مخاطب هم از این نقش خوشش آمد و توانست با آن ارتباط برقرار کند.

یکتا ناصر به خبرنگارهنرآنلاین گفت: نقشم در “زندگی جای دیگری است” را بسیار دوست داشتم زیرا کاملا متفاوت با نقش های دیگرم بود.

او در ادامه افزد: امسال نسبت به سال های قبل روند برگزاری جشنواره بسیار بهتر و منظم تر بود. به مسئولان برگزاری جشنواره خسته نباشید می گویم.

بازیگر فیلم “گنجشگک اشی مشی” همچنین گفت: امسال کارگردانان جسارت و شجاعت بیشتری برای ساخت فیلم هایشان داشتند. در طول این ۴ روز نتوانستم فیلم های بسیاری ببینم اما همین چند تایی را هم که دیدم را بسیار دوست داشتم.

ناصر خاطرنشان کرد: از ویژگی های بارز و برجسته جشنواره امسال حضور کارگردانان مطرح در آن بود.

او دربارهٔ نقش خود در “زندگی جایی دیگری است” توضیح داد: این نقش با نقشم در فیلم سینمایی”یکی می خواد باهات حرف بزنه” شباهت هایی داشت اما در این فیلم نقشم ظرافت های خاصی داشت و از جذابیت ویژه ای برخوردار بود که بسیار آن را دوست داشتم.

ناصر خاطرنشان کرد: به راحتی توانستم با این نقش ارتباط برقرار کنم اما باید بگویم نقش بسیار خطرناکی بود زیرا ممکن بود مخاطب آن را پس بزند اما خوشبختانه مخاطب هم از این نقش خوشش آمد و توانست با آن ارتباط برقرار کند.

او در ادامه گفت: به طور کلی از این جنس نقش کمتر بازی کرده بودم به همین سبب برای برایم بسیار جذاب بود.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.