نقشم در ˝فرزند چهارم˝ نیمه کاره ماند/ بازی در فیلم تازه شهاب حسینی

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

محب‌اهری در گفت‌وگو با هنرآنلاین

حسین محب اهری بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است، بازی‌اش در فیلم ˝فرزند چهارم˝ به چشم نیامده و نقشی که او ایفاگر آن بود ناقص مانده است.

حسین محب اهری در گفت و گو با خبرنگار سینما هنرآنلاین دربارهٔ ویژگی های نقش اش در فیلم “فرزند چهارم” گفت: کاراکتری که در این فیلم بازی کردم، نقشی متفاوت نسبت به کارهای قبلی ام بود. به سبب سختی کار در آفریقا و شرایطی که در آنجا حاکم بود، این شخصیت نیمه کاره و رها ماند و در فیلم به آن پرداخته نشد. گروه تمام تلاشش بر این بود که به سبب فضای نا امنی که در آفریقا حاکم بود برای فیلمبرداری سکانس های مختلف از نیروهای کمتری استفاده کند،این اتفاق یکی از عواملی بود سبب شد این کاراکتر ناقص بماند.

محب اهری در خصوص استقبال از فیلم “فرزند چهارم” گفت: این فیلم در شرایطی سخت و خارج از کشور فیلمبرداری شد و انتظار می رفت که با استقبال بسیاری مواجه شود. اما من کار حرفه ای خود را انجام می دهم و اگر پیشنهادی که به من ارائه می گردد و من می پذیرم سعی می کنم کارم را به درستی انجام دهم.

بازیگر فیلم “فرزند چهارم” دربارهٔ فعالیت های آینده اش در حوزه سینما گفت: قرار است نقش کوتاهی در فیلم تازه شهاب حسینی ایفا کنم که هنوز بازی من در این فیلم آغاز نشده است.

داستان فیلم سفری است به آن سوی آفریقا جایی که شرافت انسانی در گیرو دار جنگ و قحطی سربلند خارج می‌آید

مهتاب کرامتی، مهدی هاشمی، حسین محب اهری، ناصر گیتی جاه، معصومه قاسمی پور زهرا برومند، ساناز زرین مهر و حامد بهداد با حضور افتخاری یاسمین ملک نصر در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل: نویسنده: وحید موسائیان، مدیر تولید: آزیتا موگویی، پشتیبانی تهیه: محمد پور راد، مدیر فیلمبرداری: علی محمد قاسمی، تدوین: حسن حسن دوست، دستیار تدوین: نیما حسن دوست، آهنگساز: فریدون شهبازیان، صداگذار: محسن روشن، طراح صحنه ولباس: کامیاب امین عشایری، طراح گریم: سودابه خسروی، صدا بردار: محمد شاهوردی، جانشین تولید: محمد یمینی ، عکاس: علی نیک رفتار، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مسعود میمی، مدیر تدارکات: امرالله تجربه، دستیار تولید : مهرداد زحمتکش، گروه کارگردانی: علی درخشنده.

انتهای پیام
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.