نقشه ای که محسن رضایی برای رقبای ریاست جمهوری اش کشیده

۲۸اردیبهشت،

نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در گفت و گویی تفصیلی با خبرآنلاین با اشاره به اینکه منتظر نتایج صلاحیت دیگر نامزدهای ریاست جمهوری است گفت: بخشی از اشخاصی که در کابینه ام از آنها استفاده خواهم کرد نامزدهای انتخابات فعلی می باشند و بخش دیگری هم از نیروهای جوانی که باید این ها را برای آینده کشور کادرسازی کنیم به کار خواهم گرفت.
وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین تجارب من کادر سازی است و هیچکس در کشور به اندازه من کادر تربیت نکرده است اظهارداشت: بسیاری از کسانی که همین الان در اداره کشور می باشند و یا شهید شده اند و بعضا هم بعضی از آنها را مردم نمی شناسند اما مدیران قابلی می باشند در دوران مدیریتی ما تربیت شده اند.
رضایی دربارهٔ برنامه اش برای استفاده از نیروهای جوان اظهارداشت: من آن تجربه را می خواهم برای نسل سوم و چهارم به کار بگیرم و لذا بسیاری از فرمانداری ها را به جوان های نسل سوم و چهارمی که فوق لیسانس و دکترا دارند خواهم داد و از میان آنها بعد از ۲ سال استاندارهایی را انتخاب خواهم کرد و در سال چهارم اولین وزرای جوان را تقدیم ملت ایران می کنم که حتی ظرفیت ریاست جمهوری را هم داشته باشند.
رضایی در حالی چنین برنامه ای را در دستورکار دارد که شبکه ای نیروهای جوان را در اختیار ندارد وی در پاسخ به اینکه «آیا شما شبکه این اشخاص را دارید؟» اظهارداشت: به صورت دقیق ندارم اما وقتی امکان دولت در اختیار من قرار بگیرد چون عرصه باز می گردد و من می توانم جوان ها را در میدان رقابت قرار دهم در آن رقابت این ها شناسایی می شوند.
وی کارآمدی و قبول داشتن رهبری و نظام را شروط واگذاری مسئولیت دردولتش عنوان کرد و گفت: میانگین سنی کابینه ام بسیار بالا نخواهد بود و سعی می کنیم مجموع و میانگین سنی آنها جوان باشد.
مشروح گفت و گوی خبرآنلاین به محسن رضایی به زودی منتشر خواهد شد.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.