نقشه جالب پلیس برای دستگیری زن سارق!+عکس

۱۳م اسفند ،

زنی یک روز پس از سرقت از یک سوپرمارکت در نیوزیلند، برای دریافت جایزه‌اش به همان مغازه مراجعه کرده بود که توسط پلیس دستگیر شد.

ممتازنیوز: این زن سارق به نام امی آدامز یک روز برای پر کردن جیب‌هایش به سوپرمارکتی بزرگ رفت و با تهدید چاقو از صندوقدار خواست همه موجودی صندوق را در کیف‌دستی او بریزد.

او که راحت و آسان به پول رسیده و بدون دردسر فرار کرده بود شب هنگام در خانه‌اش جلوی تلویزیون لم داده بود که ناگهان خبر سراسری تلویزیون تصویر او را به عنوان برنده قرعه‌کشی سوپرمارکت محل سرقت نشان داد و از او دعوت کردند برای دریافت جایزه‌اش مراجعه کند.زن که با دیدن جایزه چند صد هزار دلاری در پوست خود نمی‌گنجید شب تا صبح خواب جایزه‌اش را می‌دید و مدام رؤیاپردازی می‌کرد. 

به این ترتیب صبح زود با اشتیاق و سرعت به سمت سوپرمارکت رفت تا جایزه‌اش را بگیرد. همه چیز آرام بود و صندوقدار نیز عوض شده بود و همین موضوع او را مطمئن کرد که کسی او را نمی‌شناسد، بنابراین وارد فروشگاه شد و با اعلام اسم و مشخصات خود و ساعت پخش خبر برنده شدنش تقاضای دریافت جایزه را کرد که ناگهان مردی با نزدیک شدن به او دستبند آهنی پلیس را به دستش زد. 

این زن ساده‌لوح که تازه فهمیده بود همه اینها تله‌ای برای به دام افتادنش بوده، خود را بی‌گناه خواند و به‌رغم شناسایی صندوقدار هنوز هم زیر بار اتهاماتش نرفته است. 

 باشگاه خبرنگاران


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.