نقشه جامع علمی اجرایی شد

جام جم آنلاین: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سند نقشه جامع علمی به‌عنوان قانون اساسی نظام علم و فناوری کشور، به تدریج و باتوجه به ظرفیت‌ها و توانایی‌های کشور در حال اجرایی شدن است.

جلسه کمیسیون نخبگان دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز(یکشنبه) به ریاست محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

در این جلسه که نسرین سلطانخواه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان نیز در آن حضور داشت، دکتر مخبر دزفولی طی سخنانی گفت:‌ اجرای کامل نقشه جامع علمی کشور و تکمیل نظام فناوری و نوآوری در کشور منوط به حمایت از نخبگان است.

رئیس ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور افزود:‌ سند نقشه جامع علمی به‌عنوان قانون اساسی نظام علم و فناوری کشور، به تدریج و باتوجه به ظرفیت‌ها و توانایی‌های کشور توسط ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور و با همکاری همه نهادها و دستگاه‌ها در حال اجرایی شدن است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: باید نهضت تکمیل چرخه ایده تا محصول قابل عرضه به بازار و جهت‌گیری همه فعالیت‌های علمی برای دستیابی به فرآورده کاربردی، در کشور به راه بیافتد.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.