نقشه های رویایی گوگل با ‘گوگل گیمز’ و مدیری تازه بنام ‘نوآ فالشتین’

۱۴اردیبهشت،

گوگل کم کم خود را در نقش طراح گیم برای گوگل پلاس و شبکه های اجتماعی یافته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، نوآ فالشتین بعنوان مدیر ارشد طراحی گیم برای کاربران شبکه های اجتماعی در گوگل، و نقشه رویایی گوگل برای کاربران گوگل گلس –همان عینک گوگل- تا بوسیله ان گیم بازی کنند؛ همه و همه نشان از عزم راسخ گوگل برای توسعه گوگل گیمز برای کاربران و شبکه های اجتماعی زیر مجموعه خود، دارد.
گوگل تیم خوبی از طراحان گیم را دور خود جمع کرده و با هدف ساخت گیم هایی با پلتفورم شبکه های اجتماعی کار خود را توسعه داده است.
اضافه کردن بخش گیم و بازی به گوگل پلاس در سال ۲۰۱۱ یکی از اولین جرقه های این کار بود که بعد از آن تیم گیم سازی برای کاربران گوگل پلاس شکل گرفت.
گوگل پلی و بازار اپ گوگل نیز گیم های بسیاری داشته و پارتنرها با ساخت بازی های مناسب سیستم عامل آندروید، به طور غیر مستقیم به نقشه های گوگل کمک کرده اند و حالا با ورود نوآ فالشتین ،بعنوان رهبر تیم گیمینگ گوگل، گوگل بهتر از قبل می تواند در این بخش مانور دهد.
شاید نوا از ساطندگان گیم روی آندروید، اتحاد تجاری تازهی را طلب کند و با همکاری بعضی از آنها، پلتفورم گیم سازی “گوگل گیمز” را زودتر توسعه دهد.
پروفایل فالشتین در لینکداین نیز نشان می دهد وی برای چنین کاری استخدام شده است.
وی پروفایل خوبی دارد و در ساخت بازی ایندیانا جونز نقش داشته و نیز مشاور گیم سازی در اینسپیریسی بوده که نشان می دهد توانایی های خوبی در زمینه مدیریت گیم سازی دارد.
نوآ فالشتین از آوریل مشغول به این کار شده و هنوز زود است دستاوردهای وی را ارزیابی کنیم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.