نقش‌آفرینی مریل استریپ در کنار جانی دپ و تامی لی‌جونز قطعی شد

۰۷اردیبهشت،

در فیلم‌های ˝The Homesman˝ و ˝اعماق جنگل˝

مریل استریپ، بازیگر شناخته شده و برجسته سینما، در سال ۲۰۲۴ میلادی با جانی دپ در فیلم‌ ˝اعماق جنگل˝ و با تامی لی جونز در فیلم ˝The Homesman˝ همبازی می‌شود.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، مریل استریپ که این روزها مشغول بازی در درام مستقل “The Homesman” با کارگردانی و بازیگری تامی لی جونز است، پس از اتمام این پروژه به گروه فیلم “اعماق جنگل”، محصول تازه کمپانی دیزنی می‌پیوندد تا در کنار جانی دپ به عنوان یکی دیگر از بازیگران اصلی این فیلم جلوی دوربین برود.

تامی لی جونز درام مستقل “The Homesman” را با بودجه‌‌ای در حدود ۱۶ میلیون دلار جلوی دوربین برده و علاوه بر خودش و مریل استریپ، بازیگرانی همچون؛ هیلاری سوانک، سونجا ریچر، جان لیگو، تیم بلک نلسون و بری کوربین نیز در آن بازی می‌کنند.

فیلمنامه “اعماق جنگل” را جیمز لپاین بر اساس کتاب خودش به همین نام نوشته و داستان آن دربارهٔ زندگی یک نانوا و همسرش است که فرزندی ندارند و برای باطل کردن طلسم خانوادگی‌شان راهی جنگل می‌شوند و در آنجا به جادوگر طلسم کننده مواجه می‌شوند و…

به نوشته هالیوود نیوز، مریل استریپ که سال ۲۰۱۲ میلادی را با بازی در فیلم سینمایی “چشمه امید” و سریال تلویزیونی “وب درمانی” گذراند، امسال و در روز ۸ ماه نوامبر ۲۰۲۴ (۱۷ آبان‌ماه) با کمدی درام “August: Osage County” ساخته جان ولز روی پرده سینماها می‌آید.

مریل استریپ در این فیلم کمدی در کنار بازیگرانی مطرحی همچون؛ جولیا رابرتز، ابیگل برسلین، اوان مک‌گرگور، بندیک کامبربث، جولیت لویس، کریس کوپر، سم شپارد و ویل کافی ایفای نقثش کرده است.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.