نقش‌های منفی را دوست ندارم

مهراوه شریفی‌نیا که در سریال «خداحافظ بچه» نقش لیلا را بازی می‌کرد، گفت: بازی در نقش‌های منفی را دوست ندارم و نقش‌های خاکستری برایم جذاب‌تر هستند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، این بازیگر درباره‌ی نقش لیلا در سریال «خداحافظ بچه» گفت: نقش لیلا، خیلی سخت بود؛ چرا که من مادر شدن را تجربه نکرده‌ام؛ علاوه بر این بسیار بسیار از لیلا دور هستم و هیچکدام از ویژگی‌های او را ندارم، به همین دلیل خیلی سعی کردم او را درک کنم و بفهمم.

او ادامه داد: کار کردن با بچه هم سختی‌های خاص خود را دارد به خصوص اینکه کل قصه بر پایه عشق لیلا به بچه استوار بود و اگر کوچکترین اشتباهی صورت می‌گرفت و لحظه‌ای بیننده عشق لیلا به بچه را باور نمی‌کرد تمام منطق قصه زیر سؤال می‌رفت.

این بازیگر که مهمان برنامه «اینجا شب نیست» رادیو جوان بود، خاطرنشان کرد: به طور کلی نقش لیلا بسیار پیچیده و دوست داشتنی بود؛ چرا که تاکنون متنی را ندیده‌ام که محوریت نقش یک زن تا این حد در آن عمیق باشد پیچیدگی‌های نقش به خصوص در تلویزیون را دوست دارم.

شریفی‌نیا افزود: بعد از این برنامه بازخوردهای زیادی را از افرادی که بچه‌دار نمی‌شدند داشتم این موضوع هم دوست‌داشتنی بود و هم عذاب آور؛ جذاب از این بابت که مردم با داستان ارتباط برقرار کرده بودند و ناراحت‌کننده از این جهت که این مشکل در جامعه ما وجود دارد.

او زندگی کردن در یک خانواده هنرمند را بسیار سخت عنوان کرد و افزود: درست است که خیلی از چیزهایی را که دارم مدیون خانواده‌ام هستم اما زندگی در یک خانواده هنرمند سختی‌هایی دارد از جمله اینکه به علت مشغله‌هایی که هست، کانون گرم خانواده وجود ندارد. من بازیگری را انتخاب نکرده‌ام چرا که از سن هشت سالگی حداقل سالی یک بار یک سریال یا فیلم سینمایی داشته اما همه تلاشم را کرده‌ام که از وجود خانواده‌ام سوء استفاده نکنم.

شریفی‌نیا بازی در «روز حسرت» را یکی از بهترین نقش‌هایش خواند و گفت: کارهای شعاری که در سریال‌ها به نمایش گذاشته می‌شود را دوست ندارم، اما در «روز حسرت» یکی از زیباترین سکانس‌هایی که وجود داشت جایی بود که در نقش فریده نماز می‌خواندم.

این بازیگر اذعان کرد: یکی از آرزوهایم این است که معلم دوره راهنمایی باشم و به روش خودم تدریس کنم.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.