نقش‌های جدید برای ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن که این روزها خود را آماده بازی در نقش ژاکلین کندی (همسر جی‌اف کندی) می‌کند، قرارداد بازی در دو فیلم تازه دیگر را امضا کرد.

فارس: شرکت مستقل فیلم‌سازی فوکس سرچلایت، برای نقش اصلی اکشن دلهره‌آور «اسم رمز ساشا» این بازیگر را انتخاب کرده است.

این فیلم با همکاری کمپانی پارامونت تهیه می‌شود و پورتمن در آن نقش مادر جوان تنهایی را بازی می‌کند که از دوران نوجوانی، درگیر فعالیت‌های جنایتکارانه بوده است.

به این زن جوان فرصت آن داده می‌شود که از زندگی گذشته‌اش فاصله بگیرد و زندگی تازه‌ای را آغاز کند.

این اتفاق زمانی می‌افتد که اداره اف جی آی از او می‌خواهد به عنوان یک مامور مخفی (و با لباس مبدل) اطلاعاتی درباره یک سازمان جنایتکار جمع‌آوری کند.

دومین پروژه جدید ناتالی پورتمن «آخرین شاهد» نام دارد که از آن به عنوانف فیلمی در مایه‌های «روز تعلیم» و «نیکیتای مونث» اسم برده می‌شود.

این فیلم را کمپانی فوکس قرن بیستم تهیه می‌کند و خط اصلی قصه آن درباره تنها بازمانده یک فاجعه بمب‌گذاری در یک رستوران است.

این بمب‌گذاری در شهر بوستون اتفاق افتاده و این شاهد با مشکل فراموشی روبرو است و نمی‌تواند این حادثه را به درستی به یاد بیاورد.

اهل فن می‌گویند این دو پروژه در کنار فیلم زندگی ژاکلین کندی، از فیلم‌های مورد پسند آکادمی اسکار در سال آینده خواهند بود.

هر سه فیلم قرار است طی سه ماه آینده وارد مرحله تولید و فیلمبرداری شوند. به این ترتیب، پورتمن طی دوازده ماه اینده روزهای پرکاری را پیش رو دارد.

این بازیگر جوان سینما، دو سال قبل برای بازی در درام دلهره‌آور و اجتماعی «قوی سیاه» جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را گرفت.

از ناتالی پورتمن هم‌اکنون فیلم‌«تور ۲» در مراحل فنی تولید است، که دنباله ای بر فیلم پرفروش ابرقهرمانانه و کمیک استریپی «تور» در سال ۲۰۱۱ است.

پورتمن در حال حاضر فیلم بدون نام ترنس مالیک را جلوی دوربین دارد .این فیلم برای نمایش عمومی در سال ۲۰۲۴ آماده می‌شود.

  • ناتالی پورتمن

    فرهنگی هنری

    نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.