نقش آفرینی مک‌گرگور در نقش منفی وسترن تازه اوکانر

۳۰اردیبهشت،

اِوان مک‌گرگور، بازیگر شناخته شده هالیوود برای ایفای نقش اصلی منفی فیلم وسترن ˝جین تفنگ به دست˝ با کارگردانی گوین اوکانر، به فهرست بازیگرن این فیلم اضافه شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، اوکانر در حالی مک‌گرگور را به عنوان تازهترین بازیگر فیلمش انتخاب کرده که حدود دو ماه از آغاز فیلمبرداری این پروژه در نیومکزیکو می‌گذرد و بسیاری از سکانس‌های مهم این فیلم وسترن به اتمام رسیدند.

برایان دافیلد و آنتونی تامبکز به طور مشترک فیلمنامه “جین تفنگ به دست” را نوشته‌اند و داستان آن دربارهٔ زنی تنها است که پس از کشته شدن شوهرش به دست گروه خلافکاران شهر، مجبور است یک تنه از خانه و مزرعه‌اش در برابر دست اندازی‌های محافظت کند که در این بین یک دوست قدیمی به کمک او می‌آید و…

پس از انصراف بردلی کوپر و جود لاو به عنوان دو تن از بازیگران اصلی این فیلم، اوکانر تغییرات بسیاری در فهرست بازیگران ایجاد کرد که اضافه شدن اِوان مک‌گرگور، برای ایفای نقش منفی این فیلم آخرین تغییر در لیست بازیگران این پروژه سینمایی است.

فیلم‌های سینمایی مطرحی همچون؛ “غرور و افتخار”، “جنگجو”، “جست‌وخیز علف‌های هرز” و “خراش” از جمله کارهای گوین اوکانر در مقام کارگردان است که پیش از این جلوی دوربین برده است.

این فیلم با بودجه‌ای نزدیک به ۲۵ میلیون دلار و توسط کمپانی‌های هندسامچیر فیلمز، ۱۸۲۱پیکچرز و اسکات پیکچرز تهیه‌ و تولید می‌شود.

جول ادگرتون، ناتالی پورتمن، اِوان مک‌گرگور، رودریگو سانتورو، نئو امریک، الکس منت و ژاکوب براون بازیگران این فیلم وسترن می باشند که قرار است در سال ۲۰۲۴ میلادی در سینماهای سراسر جهان اکران شود.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.