نقش آقای ظریف در مذاکرات هسته‌ای جهادگونه است

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

ایران > سیاست‌خارجی – ممتازنیوز:
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه آمریکایی‌ها در روزهای اخیر مذاکرات هسته‌ای در چهره نتانیاهو ظاهر شده‌اند، گفت: نقش آقای ظریف و همکاران صادقش را در این مذاکرات جهادگونه ارزیابی می‌کنم.

به گزارش ایرنا، سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی  در نخستین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج در جمع خبرنگاران افزود: حرف‌هایی که آمریکایی‌ها در مسقط گفته‌اند، حرف اسراییلی‌ها بود.

وی ادامه داد: همه مذاکرات یک ساله با آن همه زحمات، وقت گرفتن‌ها و هزینه کردن‌ها، با یک اتفاق سیاسی که در آمریکا روی داد، دچار اشکال شد و وضع کلی کشور آمریکا بهم ریخت.

سرلشکر فیروزآبادی تصریح کرد: مذاکرات در حال رسیدن به نتیجه مثبت بود که آمریکایی‌ها به زمین خوردند و حالا اینکه آدم‌های زمین خورده که بلند شده‌اند چگونه در روزهای آخر بتوانند بر خود مسلط شده و تصمیم درستی بگیرند، قابل تصور نیست.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: فکر می‌کنم مقامات آمریکایی مدیون پول‌هایی هستند که صهیونیست‌ها در آمریکا برای روی کار آمدنشان خرج می‌کنند و نمی‌توانند حرف جمهوری اسلامی ایران را بفهمند.

وی ادامه داد: حرف جمهوری اسلامی ایران عزت اسلام است در حالیکه آنها عزت صهیونیست‌ها بی‌دین و لائیک را می‌خواهند.

سرلشکر فیروزآبادی در پاسخ به این سئوال که آیا نسبت به مذاکرات خوشبین هستید، گفت: از روزهای اول اعلام کرده‌ام که جزو افرادی بوده‌ام که این مذاکرات را یک فرصت می‌دانست.

وی با بیان اینکه پیشرفت مذاکرات را خوب می‌دانستم، افزود: نقش آقای ظریف و همکاران صادقش را در این مذاکرات جهادگونه ارزیابی می‌کردم، اما این واژگونی آمریکایی‌ها بود که این جمله رهبر عزیزمان را مبنی بر اینکه امیدی به اینها نیست را اثبات کرد.

– .

RSS
منبع: همشهری
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.