نقش تاثیرگذار نامزدهای انتخابات در ایجاد حماسه سیاسی و اقتصادی

۲۰فروردین۱۳،

2-5.jpeg

رییس دانشگاه پیام نور شاهرود، گفت: تحقق حماسه اقتصادی از مسیرهای تعیین شده توسط مقام معظم رهبری در سال‌های قبل امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سمنان، علی شاهینی در جمع اساتید این دانشگاه، گفت: موضوع اشتغال، تولید و مسکن از مهمترین نیازهای جامعه بوده است، همچنین از عمده‌ترین خواسته‌ها و نیازهای آحاد جامعه به ویژه جوانان و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه اقتصادی، حماسه سیاسی، خاطرنشان کرد: اصولا حماسه در معنای لغوی، فرآیند یا کاری است که توسط دلیران، پهلوانان و بزرگان انجام گرفته شود و عملی بسیار بزرگ مهم و قهرمانانه است.

وی افزود: بنابراین از آنجایی که آحاد ملت ایران انسانهایی دلیر و بزرگ می باشند، رهبری از آنها خواسته است در سال ۹۲ یک عمل قهرمانانه و بسیار بزرگ و مهم در حوزه اقتصادی و سیاسی انجام دهند، البته ایجاد حماسه اقتصادی و سیاسی دو مقوله‌ای است که باید در شرایط کنونی جامعه جهانی به صورت دو جانبه به آن توجه داشت و هر دو موضوع را با هم در برنامه‌ها در نظر گرفت.

رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: مهمترین اصل برای تحقق حماسه سیاسی وحدت، همدلی، همبستگی مردم و مسئولین است که نقطه عطف آن حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات خرداد ۹۲ است تا ملت بزرگ ایران با انتخاب فردی اصلح سکان مدیریت اجرایی کشور را به دست منتخب خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه توجه به بزرگتر کردن دایره نیروهای داخل نظام و سعی در کوچک کردن اختلافات از مهمترین راهکارهای حماسه سیاسی است، اظهارکرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز در ایجاد حماسه سیاسی و اقتصادی نقش مهم بر عهده دارند.

وی افزود: یکی از مهمترین محورهایی که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید به آن توجه کنند تا آن حماسه‌ها به صورت بسیار قهرمانانه تحقق یابد پرهیز از بداخلاقی‌های سیاسی، تهمت و افترا و بیان مطالبی اثبات نشده در ایام فعالیت‌های تبلیغاتی است.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید به تبیین برنامه‌های مختلف خود در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی، نظامی و… بپردازند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.