نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی بازگو شود

۱۱ام بهمن ،

11-692.jpg

نماینده انجمن اسلامی دانشجویان در شمالغرب کشور، گفت: نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی بازگو شود.

مجتبی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، افزود: دانشجویان و دانشگاهیان نقش آگاهی بخشی و مسیر دهی به اقشار مختلف جامعه را در پیروزی انقلاب اسلامی بر عهده داشتند، ولی متاسفانه این نقش تاثیر گذار دانشگاهیان در پیروزی انقلاب، آن طور که باید بازگو نشده است.

وی در مورد تفاوت‌ها و شباهت‌ها بین جوانان دوران اوایل انقلاب و جوانان امروزی، اذعان کرد: هر دو ولایت مدار و پایبند نظام اسلامی می باشند، نباید به جوانان امروزی از پنجره بی‌اعتمادی نگاه کرد، چرا که نگرش بی اعتمادی مسوولین به جوانان از یک سو و تهاجمات فرهنگی غربی‌ها از سوی دیگر، می‌تواند تاثیرات مخربی بر روی این قشر حساس از جامعه بگذارد.

وی با بیان اینکه، انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ترین انقلاب تاریخ بشریت است، گفت: انقلاب اسلامی مختص قشر خاصی از جامعه نیست، تمامی مردم باید به یک اندازه از برکات آن بهره ببرند.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه با تاکید بر اینکه، نباید اجازه داد اشخاصی آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نفع منافع خود مصادره کنند، اظهار کرد: اگر این عمل صورت گیرد، دلزدگی و ایجاد فاصله بین اقشار مختلف جامعه را به دنبال خواهد داشت.

بابایی انقلاب اسلامی را نماد جمهوریت، آزادگی و اسلامی بودن دانست.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.