نقش روابط عمومی‌ها در انعکاس واقعیت‌ها کلیدی است

۲۶اردیبهشت،

اسدالله عباسی گفت: روابط عمومی‌ها پیشانی دستگاه و سازمان خود می باشند و می‌توانند خدمات بسیار گسترده‌ای که در دولت و در بخش‌های مختلف اتفاق افتاده را سریعا منعکس کنند تا مردم بدانند در کشور ما چه کارهای بزرگی انجام شده و در حال انجام است.

به گزارش ایسنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: روابط عمومی ها در انعکاس واقعیتها و اطلاع رسانی به مردم دربارهٔ آن چیزی که انجام شده، نقش کلیدی دارند زیرا با اقدام به موقع و شفاف روابط عمومی‌هاست که مردم اطلاع پیدا کنند چه کارهایی از سوی دولت انجام شده است.

عباسی تاکید کرد: کارهای بسیار موثر و مفیدی در کشور و در حوزه‌های مختلف انجام شده و این طوری نیست که بعضی فکر می کنند و آغاز به منفی بافی و هجمه علیه دولت کرده‌اند. برای دولتمردان لبخند رضایت مردم مهم است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با اشاره به ایجاد میز خدمت در این وزارتخانه برای اطلاع رسانی بیشتر به مردم گفت: ما میز خدمت در وزارتخانه ایجاد کرده‌ایم و از طریق روابط عمومی به مردم دربارهٔ خدمات اطلاع رسانی می‌شود و روابط عمومی نیز از طریق مجلات تخصصی و پایگاه اینترنتی تمام اطلاعات را در اختیار مردم قرار می دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.