نقش شرکتهای رنجیره تامین درتولید محصولات تازه

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مهندس بصیری در بازدید از شرکتهای قطعه ساز تکوین و صنایع اتومبیل از شرکتهای زنجیره تامین خواست در محصولات تازه نقش بیشتری را بر عهده بگیرند

نقش شرکتهای رنجیره تامین درتولید محصولات تازه

خبراقتصادی:به گزارش ارتباطات سازه گستر سایپا قائم مقام مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت سازه گستر سایپا  از شرکتهای قطعه ساز تکوین و صنایع اتومبیل و تکوین بازدید کردند .

مهندس بصیری اظهار داشت : نقش آفرینی در پروژه ها و محصولات تازه با استفاده از تکنولوژی های روز می تواند بستر مناسبی در کسب و کار و پویایی صنعتی ایجاد نماید.

قائم مقام مدیر عامل شرکت سازه گستر را در این بازدید معاونت تامین و تعدادی از مدیران حوزه تامین همراهی می کردندکه از نزدیک با توانمندی های این قطعه سازان آشنا و با مدیران این شرکتها در خصوص همکاری های دو جانبه و رفع مسائل و مشکلات دو جانبه گفتگو کردند.

آقای ولی بصیری با اشاره به برنامه های تازه حوزه تولید در گروه خودروسازی سایپا اذعان داشت : توانایی ها و ظرفیت های صنعت قطعه سازی در شرکت های تکوین و صنایع اتومبیل که جزء شرکتهای مهم و دارای نقش کلیدی در صنعت خودور می باشند، به حدی رسیده که بهترین قطعات را با کیفیت مناسب می توانند تولید نمایند و گروه خودورسازی سایپا با تولید و تنوع محصولات تازه در صدد است ضمن پاسخگویی مناسب به نیازهای بازار و رضایت مشتریان بستر مناسبی را در جهت کسب و کار شرکتهای زنجیره تامین ایجاد نماید.

وی در ادامه افزود : شرکت تکوین که تولید کننده پیچ و مهره است و محصولات این شرکت به عنوان ستون فقرات تمامی صنایع محسوب می گردد نقش مهمی را در تولید خودرو ایفا می کند و در صدد هستیم نگاه اعتدالی و عادلانه را در تمامی شرکتهای زنجیره تامین تقویت نماییم.

بصیری در ادامه بازدید از شرکت صنایع اتومبیل که تولید کننده سیستم بوستر ترمز می باشد با اشاره به رشد و ارتقاء سطح کیفی قطعات افزود :وجود مراکز آزمایشگاهی مجهز در شرکتهای زنجیره تامین و شرکت سازه گستر به عنوان یک ظرفیت عالی می تواند در ارتقاء سطح کیفی قطعات نقش کلیدی را ایفا نماید و شرکت صنایع اتومبیل با وجود یک مرکز آزمایشگاهی حرفه ای از این ظرفیت بهره می برد.

وی در خاتمه افزود : به تمامی مشکلات شرکتهای قطعه ساز آگاهی کامل داریم و با تمام توان در صدد هستیم تا با تدوین راهکارهای مناسب بر اساس امکانات موجود مسائل شرکتهای تجاری خود را حل نماییم 


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.