نقش موثر ایران در پیروزی مقاومت اسلامی غزه/ حمایت کامل شورای امنیت از رژیم صهیونیستی

۰۳م آذر ،

ابوشریف در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکید کرد

نماینده جهاد اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران با حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و ارسال سلاح برای این جبهه، نقش موثری در پیروزی‌های اخیر نیروهای مقاومت داشته است.

ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به حمایت مداوم شورای امنیت سازمان ملل از رژیم صهیونیستی گفت:‌ رژیم غاصب صهیونیستی از حمایت کامل شورای امنیت برخوردار بوده و این شورا بارها در بیانیه‌های خود مقاومت اسلامی را محکوم کرده است.
 
وی در ادامه افزود: هیلاری کلینتون نیز بارها در اظهارات خود حمایت از رژیم صهیونیستی را اعلام کرده، چرا که آمریکا با پشتیبانی از این رژیم جعلی تنها به دنبال اهداف شوم خود در خاورمیانه است.
 
نماینده جهاد اسلامی با اشاره به حمایت سازمان ملل متحد از رژیم صهیونیستی تصریح کرد: در سال ۲۰۰۹ و یا سال‌های قبل قطعنامه‌هایی وجود داشت که رژیم صهیونیستی ملزم به رعایت آنها بود،در حالیکه به هیچ کدام از آنها عمل نکرده و سازمان ملل متحد نیز مجازاتی برای این رژیم سفاک در نظر نگرفته است.

ابوشریف با اشاره به بیداری اسلامی در خاورمیانه اظهار داشت: بدون شک بیداری اسلامی تاثیر زیادی در حل بحران‌های حاکم در خاورمیانه داشته، چرا که با الگو برداری از اسلام می‌توان در مقابل صهیونیست‌ها مقاومت کرده و پاسخ کوبنده و دندان‌شکنی به جنایات آنها داد.
 
وی با اشاره به  جنگ ۲۲ روزه در سال ۲۰۰۹ افزود: در این جنگ حتی بعضی کشورهای مرتجع عربی با رژیم صهیونیستی مشارکت داشته و بسیاری از آنها نیز از مقاومت مردم مسلمان لبنان به خشم آمده بودند.

ابوشریف تصریح کرد: جنگ ۲۲ روزه در حقیقت یک نبرد تبلیغاتی بود چرا که نتانیاهو قصد داشت تا از این طریق اعراب را خوار و ذلیل کرده و از سوی دیگر با اعلام آتش‌بس، شرایط و فرصت را برای انتخابات داخلی فراهم سازد.
 
نماینده جهاد اسلامی به حمایت و پشتیبانی مادی، معنوی و نظامی ایران به فلسطین و غزه در جنگهای ۲۲ و ۳۳ روزه اشاره و خاطر‌نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و ارسال سلاح به این جبهه نقش موثری در پیروزی‌های اخیر نیروهای مقاومت داشته است.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.