نقش ویژه نمکدان ها در زیبایی میز

زیبایی فقط در وسایل بزرگ خانه نیست. طبیعی است که همه در خرید میز و مبل و صندلی بیشترین دقت و سلیقه را به خرج می‌دهند اما زیبایی روی میز را وسایل چیده شده روی آن می‌سازد. این وسایل کوچک هستند که توجه شما را به معنای واقعی نشان می‌دهند؛ قاشق و چنگال، بشقاب‌ها، شمعدان، رومیزی، گلدان کوچکی که روی میز می‌گذارید و نمکدان. درست شنیده‌اید؛ نمکدان یک وسیله کوچک و بی‌ارزش نیست. انتخاب درست و متفاوت آن می‌تواند میز شما را بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کنید زیبا کند. برای نمونه این نمکدان‌های زیبا و متفاوت را ببینید.


به رنگ آبی

 این نمونه بامزه با ترکیب رنگ خاصش به هر سرویس آشپزخانه‌ای می‌آید. مخصوصا به آشپزخانه‌هایی که در طراحی آنها رنگ آبی به کار رفته باشد.




برای ظرف های سبز

 این طرح زیبا و مدرن با رنگ خاصش می‌تواند جلوه خاصی به میز شما بدهد. آن را با سرویس‌های سفالی سبزرنگ راحت می‌توانید هماهنگ کنید.




مخصوص کلاسیک ها

این نمکدان وسیله‌ای بسیار کلاسیک و مجلسی است. برای مهمانی‌های شام رسمی می‌توانید مدل‌های مختلف آن را روی میز بگذارید.




هم چوب هم فلز

ترکیب چوب و فلز، یکی از رایج‌ترین ترکیب‌هاست. اگر در خانه یا آشپزخانه از این ترکیب استفاده کرده​اید، این نمکدان زیبا با خانه شما هماهنگ می‌شود.




برای تازه عروس ها

سرویس جهیزیه شما به یک نمکدان اینچنینی نیاز دارد. این دو قلب بامزه با نگین‌هایشان خاطرات روزهای اول ازدواج شما را به‌یادماندنی خواهند کرد.




برای مدرن ترها

یک نمونه مدرن که برای هر میزی مناسب است. می‌توانید در یکی از آنها فلفل و در دیگری نمک بریزید. این نمکدان توجه همه را جلب خواهد کرد.




غافلگیر  با نمک

 اگر دنبال غافلگیر کردن مهمان‌هایتان هستید، این نمکدان جالب را روی میز بگذارید. آن وقت می‌توانید با زدن کلید، معلوم کنید می‌خواهید نمک روی غذا بریزید یا فلفل.




بازی بچه ها

اگر رومیزی شما رنگی است یا در آشپزخانه‌تان رنگ زیاد به کار رفته، این نمکدان بامزه انتخاب خوبی برای شماست. علاوه‌بر این بچه‌ها را هم به غذا خوردن ترغیب خواهد کرد.


اگر علاقه‌مند به وسایل عجیب و بامزه هستید، می‌توانید از این نمکدان و فلفل​دان بامزه که شبیه پیچ است، استفاده کنید. مهمان‌های شما با دیدن آن شگفت‌زده خواهند شد.




قایقی با بار نمک

 اشتباه نکنید. این قایق نیست، نمکدان است! یک نمکدان بامزه به شکل یک قایق کوچک که کوچولوها عاشق آن خواهند شد.




هماهنگ با سرویس نقره شما

 اگر سرویس نقره در خانه دارید، این نمکدان برای شما مناسب است. البته نمکدان‌های نقره را برای مجالس رسمی سر میز می‌گذارند، در غیراین صورت بهتر است آن را در بوفه نگهداری کنید.


یک نمونه مدرن که برای هر میزی مناسب است. می‌توانید در یکی از آنها فلفل و در دیگری نمک بریزید. این نمکدان توجه همه را جلب خواهد کرد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.