نقش و اثرگذاری اصلاح‌طلبان در دولت یازدهم باید در عمل ثابت شود/ تأسیس تشکل “ندا” را به فال نیک می‌گیرم

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات گفت: اینکه عده‌ای می‌گویند اصلاح‌طلبان ستون فقرات دولت هستند چندان اهمیتی ندارد بلکه کارآمدی و نقش اصلاح‌طلبان در جهت دهی به خطوط اصلی دولت باید در عمل ثابت شود.

 به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، “مرتضی حاجی” وزیر دولت اصلاحات عصر امروز یکشنبه(۹شهریویرماه) در حاشیه مراسم ختم والد مهندس ترکان با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر تأسیس “تشکل ندا” در بدنه اصلاح‌طلبان گفت: ما به علایق و سلیقه‌ها احترام می‌گذاریم و بالاخره یک عده جوان احساس تکلیف کرده‌اند و ما این را به فال نیک می‌گیریم.  
 
حاجی همچنین در پاسخ به سوالی پیرامون نقش و اثرگذاری اصلاح‌طلبان در دولت یازدهم اظهارداشت: اینکه عده‌ای می‌گویند اصلاح‌طلبان ستون فقرات دولت هستند چندان اهمیتی ندارد بلکه کارآمدی و نقش اصلاح‌طلبان در جهت دهی به خطوط اصلی دولت باید در عمل ثابت شود.  
 
وزیر دولت اصلاحات همچنین در پاسخ به سوالی پیرامون امکان اجماع اصلاح‌طلبان بر روی ناطق نوری در انتخابات مجلس دهم تأکید کرد: بحث سرلیستی برای انتخابات مجلس دهم خیلی زود است و نخست باید کاندیداها مشخص شوند و بعد پیرامون سرلیستی بحث شود که البته در انتخابات مجلس سرلیستی چندان اهمیتی ندارد. 

حاجی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات عطریان‌فر در خصوص احتمال اجماع اصلاح‌طلبان بر روی لاریجانی در انتخابات مجلس پیش رو بیان داشت: این نظر آقای عطریان‌فر است و من چندان با این نظر موافق نیستم. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.