نقص سیستم ترمز کامیون چینی جان راننده را در بزرگراه یادگار امام گرفت

۱۰م آذر ،

125 (3).JPG

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ سبب تصادف روز پنجشنبه یک دستگاه کامیون چینی در اتوبان یادگار امام(ره) را نقص سیستم ترمز عنوان کرد.

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص این اتفاق گفت: حدود ساعت ۲۳ روز پنجشنبه یک دستگاه کامیون چینی حامل نخاله که در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) در حال تردد بود به سبب نقص در سیستم ترمز پس از برخورد با گاردریل مسیر کمی پایین‌تر از تقاطع آزادی واژگون شد.

وی با اشاره به اینکه پیش از وقوع این اتفاق راننده به سرنشین خود گفته بود که از خودرو به خارج بپرد گفت: در این اتفاق متاسفانه پس از واژگونی کامیون، راننده خودرو که حدود ۶۰ سال سن داشت در دم کشته شد اما حال سرنشین این کامیون خوب است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با انتقاد از تاخیر مجدد حضور عوامل پزشکی قانونی در صحنه این اتفاق گفت: متاسفانه جسد فرد مذکور از ساعت ۲۳ روز پنجشنبه تا ساعت ۸:۳۰ روز جمعه در کنار اتوبان یادگار امام باقی ماند و پزشکی قانونی با حدود ۹ ساعت و ۳۰ دقیقه تاخیر جنازه را از محل منتقل کرد!

وی با اشاره به این که بعضا عنوان می‌شود ترافیک تهران عامل دیر رسیدن کارشناسان پزشکی قانونی به صحنه تصادفات در تهران است تاکید کرد: بدیهی است تاخیر این بار کارشناسان پزشکی قانونی برای تصادف اخیر ربطی به ترافیک تهران نداشته است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و نقص در سیستم ترمز را سبب این اتفاق اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: بدیهی است شرکت تولیدکننده این کامیون در این تصادف مقصر است که بر این اساس اقدامات لازم معرفی این شرکت به مراجع قاضی انجام می‌شود.

انتهای پیام

واژگونی کامیون


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.