نقص فنی هواپیما، مسافران را به آشیانه برد!

خلبان علت این اتفاق را نقص فنی در یکی از موتورهای هواپیما اعلام کرد و مدعی شد که باید منتظر بمانیم تا متخصصین نقص فنی را مرتفع کنند. اما هواپیما با همه مسافران به آشیانه منتقل شد و همچنان بلاتکلیف هستیم.

خبرگزاری فارس: پرواز ۲۶۲ ایران‌ایر که قرار بود ساعت ۱۱:۰۵ دقیقه از فرودگاه مهرآباد عازم مشهد مقدس شود، بعد از حدود ۳ ساعت تأخیر، لحظاتی قبل از خروج از باند پرواز، متوقف شد.

آقای خانعلی یکی از مسافران این پرواز گفت: ابتدا به ما گفتند که پروار با یک ساعت تأخیر انجام می‌شود اما این تأخیر بیش از ۲ ساعت به طول انجامید و دیگر کسی پاسخگو نبود.

وی ادامه داد: سرانجام حدود ساعت ۱۳:۳۰ هواپیما حرکت خود روی باند پرواز را آغاز کرد اما در انتهای باند و لحظاتی قبل از جدا شدن از باند، ناگهان سرعت هواپیما کم شد و در نهایت ایستاد.

این مسافر افزود: خلبان علت این اتفاق را نقص فنی در یکی از موتورهای هواپیما اعلام کرد و مدعی شد که باید منتظر بمانیم تا متخصصین نقص فنی را مرتفع کنند. اما هواپیما با همه مسافران به آشیانه منتقل شد و همچنان بلاتکلیف هستیم.

خانعلی افزود: تا این لحظه همه مسافران درون هواپیما نگه داشته شده‌اند و اجازه خروج به ما نمی‌دهند. هیچ مسئولی هم پاسخگوی این وضعیت نیست. مسافران نگران هستند و خدمه هواپیما تنها جوابی که به ما می‌دهند این است که همگی باید منتظر بمانیم.    


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.