نقل و انتقال پول از کارت به کارت متوقف نشده است

۰۸م آذر ،

چکیده: رئیس اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی گفت: نقل و انتقال پول به صورت ˈکارت به کارتˈ از دستگاه های خودپرداز و پایانه های فروش متوقف نشده است و روند قبل کماکان ادامه دارد.

ˈناصر حکیمی ˈ روز چهارشنبه ، با تاکید بر اینکه، مشکلی در خصوص نقل و انتقال پول از کارت به کارت وجود ندارد، افزود: بانک مرکزی تنها در این خصوص بخشنامه ای تکنیکی صادر کرده بود که این بخشنامه ارتباطی به آحاد مردم ندارد.

این مقام مسوول در بانک مرکزی اظهار داشت: این بخشنامه برای مدیریت ترافیک شبکه صادر شده است که بر اساس آن فروشگاه ها برای انتقال پول باید مدت زمان دو ساعته را رعایت کنند.

وی ادامه داد: فروشگاه ها تاکنون در لحظه خرید از پایانه های فروش ، وجوه را به حساب انتقال می دادند که این امر منجر به بار ترافیکی در شبکه شده بود.

حکیمی تصریح کرد: برای جلوگیری از این مشکل، بانک مرکزی بخشنامه ای را صادر کرده که فروشندگان هر دو ساعت یکبار باید کار نقل و انتقال را انجام دهند.

وی در پایان تاکید کرد که این بخشنامه هیچ ارتباطی به دستگاه های خودپرداز و پایانه های فروش که مردم با آنها سرو کار دارند ، ندارد.

یادآور می گردد، صبح امروز بعضی از رسانه ها خبری را مبنی بر توقف انتقال آنی پول به صورت کارت به کارت و واریز به حساب مقصد در ۷ مقطع زمانی، منتشر کرده بودند.


ارانیکو – آخرین خبرها و مقالات
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.